Ik verlies echt momenteel bossen haren per keer. Had ik bij de 1e ook dus hoort bij het ontzwangeren. Maar heeft iemand de tip hiertegen? Want mij bos wordt echt steeds dunner
Google eens op nioxin. Helaas kan je er weinig tegen doen, maar nioxin stimuleert o.a de doorbloeding v d hoofdhuid. Vooral de scalpe therapie.
ca. 2-3 maanden wachten...nee... vitamine B schijnt idd te werken. maar het is hormonaal, dus helaas kun je het niet echt stoppen. Gelukkig komt het weer terug. Ik weet zelf ook dat het echt klote is, vooral als je een staart in wil doen en van die inhammen ziet!!! aaaaaahhh!
ja die inhammen zijn nu helemaal weg! gelukkig maar! ik heb de meeste haaruitval gehad tussen de 3-6 maanden na de bevalling, daarna groeide alles weer goed terug, nu 10 maanden na de bevalling zie je er echt niets meer van. dus het komt goed met wat geduld!
Nou ik hoop het voor je, mijn zoontje is 1 1/2 maar mijn nieuwe haar komt nu net tot onder mijn neus, en ik heb lang haar, dus nog lang niet bij. Mijn kapper raad ook B vitamine aan en Pantovigar, te bestellen in Duitsland, ik heb het gebruikt maar niet heel trouw, ik weet niet of het werkt.