Hallo lieve dames, Deze ochtend ongesteld geworden....en het raakt me echt. Na 6 jaar proberen via ivf en toestanden, 2 jaar een pauze genomen. Nu opnieuw begonnen. Zonder enige medicatie had ik een mooi ei van 23 mm. Ik voelde van alles. Pijnlijke borsten, steekjes,.....en dacht: zou het kunnen? Ik hoopte het echt zo erg. Nu ben ik ongesteld worden met een cyclus van 30 dagen. Wat op zich wel positief is. Want vroeger had ik met clomid, menopur,... Cyclussen van meer dan 100 dagen. Nu zonder enige medicatie 30 dagen. Ik moet binnen 12 dagen een nieuwe meting laten doen. Hopelijk blijven mijn cyclussen zo mooi. En hopelijk volgt er een zwangerschap uiteindelijk. Maar nu even balen, moed bij elkaar rapen en doorgaan.
Ach, jeetje meid! Wat erg! Heb je eindelijk goede hoop komt die stomme ongesteldheid weer om de hoek zetten!! Grrrr... Ik hoop voor je dat snel een plakker hebt! xxx
Heel veel sterkte! ik ken je gevoel heb zelf ook meer dan jaar moeten wachten! heel veel succes gewenst!
Veel sterkte!! Wat verschrikkelijk rot!! De rode heks is ontzettend gemeen en je lichaam kan je zo beetnemen!! Ik hoop voor jullie dat er een dag zal komen dat jullie een kindje in jullie armen mogen sluiten!!
Balen meis!! Sta toe je even klote te voelen en dan hup, de schouders en weer onder. Zolang er eisprong is, is er hoop! Succes!
Dankjewel iedereen, het doet me echt deugd om steun te krijgen! Vandaag was een baal dag, maar we gaan door. Mijn man is zo lief, hij geeft me al een hele dag knuffels. Dan pakt hij me vast en zegt: het komt wel goed, samen kunnen we alles aan. En dat is waar
Wat is dat allemaal onwijs vervelend zeg.. Kan me het zo goed voorstellen! lief dat je man er zo voor je is! En zo is het maar net. Heel veel succes gewenst en wie weet heb je snel een mooie test jn handen.
Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt. Deze maand was ik 2 dagen overtijd en had echt goede hoop. Werd ook ongesteld. De eerste dag heb ik alleen maar gehuild. We proberen het nog een maand en dan gaan we naar de dokter, kijken of er misschien wat mis is, of dat we gewoon domme pech hebben. Maar dat je nu een 'normale' cyclus hebt is goed nieuws!!