Het kost bij min €800 dus ik ben aan het twijfelen.. doen of niet? Is vrijwel zeker laatste zwangerschap gezien 5x zwanger miskramen laat en nu echt derde sectio. Weet iemand of het zo’n knipjes op eileiders 0% kans op zwangerschap geven? En is het dan zinvol en qua prijs ook het bij sectio te doen of beter aan mijn man dan overlaten (hij vind het eng haha maar ik denk dat het goedkoper is bij een man doen, toch?
Het stond in mijn bevalplan in 2018. Als keizersnede, dan ook sterilisatie. Maar de gynaecoloog waarschuwde me dat het dan niet helemaal zeker was omdat de boel zo opgerekt is dan dat het geen garantie biedt. Beetje naïef van mij denk ik maar over kosten hebben we het nooit gehad (en het ging niet door de keizersnede). Mannen zijn goedkoper (400,- ofzo) en makkelijker geregeld maar ja als je toch al open ligt....
Ja dat is ook zo ik lig toch al open haha. ze had het juist over dat het verstandig te doen in mijn geval maar ik ga donderdag met haar dan nog het overleggen qua % mogelijk toch doorheen zwanger raken erna.. Ik bedoel ik wil niet €800 betalen voor niets dan.
Heb besloten het toch te doen/betalen. Volgens arts is 1:1000 kans dat ik weer zwanger wordt en het is zo binnen paar min gedaan. Geen idee waarom het dan zoveel kost. Belachelijk..