ik ben nog maar 6 week zwanger en om dan nu al die dozen aan te vragen lijkt me wel erg vroeg... andere kant hoe lang doen ze erover om ze uit te delen...? dus vandaar de vraag, vanaf wanneer kun, mag en wil je ongeveer zulke dozen aanvragen?
als je t nu aanvraagt krijg je sowieso pas rond de 30e week, als ik t me goed herinner, een oproep om het op te halen! ik vraag t na de 20e week pas aan, ivm miskramen..
ja dat dacht ik al dat ze t niet meteen zouden sturen/afhaal bewijzen geven en idd straks krijg je een miskraam en staan die dozen daar nu ga ik er gewoon vanuit dat alles goed gaat.... maar toch... dan wacht ik idd ook tot week 20 ofzo met aanvragen...
welke dozen kun je gerust aanvragen zonder dat je later gestalkt word door mensen die je babyproducten willen verkopen?
telefoonnummers vul ik nooit in email vul ik een hotmail adres in, dat is vaak een kwestie in die mailbox van selecteer alle reclame troep en gooi weg...
Telefoonnummer niet opgeven en voor enquetes, gratis-dingetjes en dit soort boxen heb ik een speciaal emailadres Ik heb de dozen gisteren aangevraagd!
bedankt voor jullie reacties en tips meiden! ik heb nog een oud hotmail adres, dus dat zal ik dan gebruiken. ben heel benieuwd!