Voelde jullie het aankomen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Channel, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Hi meiden,

Een vraagje? Voelde jullie het verliezen van jullie prop aankomen? Of beter gezegd....wat voelde jullie ervoor gaand?

Groetjes Channel

2. Linana

Linana Niet meer actief

Helemaal niks. Ben vorige week maandag een deel verloren, vorige week woensdag nog een deel.
    Enige wat ik ervan merkte was een jelly achtige substantie na het plassen op mijn toiletpapier (sorry). Daarna niks, daarvoor ook niks.

Denk niet dat het komt met een aankondiging eigenlijk

3. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    Ik ben de prop vandaag verloren, doordat ik voelde dat er wat uit mijn vagina kwam wat dikker was dan afscheiding dus ging ik meteen naar de wc en toen veegde ik met wat wc papier had het op t wc papier was echt vreemd haha maar verder geen tekenen van naderende bevalling, heb wel al dagen gerommel in de buik maar niet dat je zegt dat het begint....jammer...

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Ik voelde donderdagavond de hele tijd een gespannen gevoel... Zoiets van het gaat zo gebeuren. Ben om 23 uur naar bed gegaan, en om 2 uur s nachts begonnen de weeën en een uur later verloor ik pas de slijmprop!!!! En 5 min daarna braken de vliezen!!!! Ik had dus donderdag een hele dag het voorgevoel. O ja en wilde geen drukte om me heen en veel alleen zijn.

5. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    bij mij kwam het totaal onverwacht. de vk zei dat ik minstens een week overtijd zou gaan. ik zag er nog zo goed uit, voelde me nog zo goed, ze zei dat duurt nog wel even dus toen Max op de uitgerekende datum geboren werd was ik totaal verast! :)

6. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik ben mijn prop een week van te voren al verloren :)

7. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik ben hem nu 2 weken geleden al verloren... Voelde alleen een klodder in me broekje... Sinds toen vaker delen verloren... Nu niet meer...

8. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ik ben al 2 weken deeltjes aan het verliezen. De laatste week meer gerommel in de buik en harde buiken. Vannacht echt krampen die om de 10 minuten kwamen, maar toch in slaap gevallen en vandaag alleen nog wat harde buiken en weer een stuk van de slijmprop vanochtend.

Ben benieuwd hoelang het hier nog gaat duren, want ben er eigenlijk wel klaar mee.

Gr Jille

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik kan me van de vorige keer niet herinneren dat ik de slijmprop uberhaupt ben verloren...:( Mijn vliezen braken gewoon ineens, en toen begon de bevalling. Dus het kan ook heel goed dat je niks van die prop merkt!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nee beide keren niet aan voelen komen en was beide keren verrast. Had het pas na 40 weken verwacht.

11. Eveline2007

Eveline2007 Actief lid

11 mei 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ook niets in de gaten van de prop. In de ochtend braken mijn vliezen en kan me niet herinneren verder ooit een prop te hebben gezien.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    niks. Ik ging naar het toilet (in het ziekenhuis in de wachtkamer van de gyn...) en toen zag ik dat ik de slijmprop was verloren.
    Ik dacht jee... misschien toch binnenkort bevallen maar verwachte er niet heel veel van.
    Uiteindelijk bleek ik hoge bloeddruk te hebben bij de gyn en werd ik 2 dagen later ingeleid.

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben de slijmprop niet eens bewust verloren. Ik voelde de bevalling totaal niet aankomen. Ik had al 2 weken voorweeen, maar de vk vertelde ook dat veel vrouwen dat een tijdje hebben. S middags nog volop geshopt enz. Pas rond 21.30 dacht ik, nu komen die voorweeen wel snel op elkaar, en om 00.15 is ons meisje in het ziekenhuis (poliklinisch) geboren.

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Slijmprop? Oja die zou ik ook wel ergens verloren zijn denk ik :p
    Hier geen enkel voorteken gehad, avond van tevoren nog lekker laat gemaakt.
    Snachts even eruit voor een plas, net zoals al tijden elke nacht.
    Stap in bed en ga liggen en opeens "heb ik nou in me bed geplast?"
    Zomaar een beetje vocht..
    Nog geen 10 minuten later zat ik al volop in de weeën, die bij mij ook meteen doorzetten en 5 uur later had ik een dochter.

15. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik ben de slijmprop helemaal niet verloren. Bij beide zwangerschappen niet.
    Dat kan dus ook nog ;)

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Euhm heb geen prop gezien. M'n vliezen braken en de bevalling begon.

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik verloor 2 weken voor de bevalling deeltjes van de slijmprop. Steeds hopend dat er wat ging gebeuren! Op 40 week 2 dagen savonds om 22.15 u voelde ik wat nattigheid haha letterlijk en figuurlijk en ja hoor, smeeeeerigg! Daar ging mijn slijmprop, zo groot had ik t niet verwacht haha poeh heej. Kwartier later om de paar minuten weeen! Verder geen tekenen gehad. Toevallig wel die dag voor t eerst een middagdutje gedaan sinds de zwangerschap! Ter voorbereiding op de 'lange' nacht?? ;)

18. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    bij mijn eerste kreeg ik buikpijn dus ik naar de wc en toen ik plassen moest voelde ik een propje eruit komen ik kijken wat het was ..... slijmprop dus verloren (was een vies ding ) nog geen half uur later begonnen de weeen en de volgende dag was mijn dochtertje er

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    bij de eerste voelde ik niks aankomen.
    lag in bed te pokeren op de laptop.. ontzettend te balen van die eigenwijze uk die maar niet kwam toen k ineens kramp kreeg:)

de tweede voelde ik wel aankomen!
    vrijdag voorweeen.. zaterdag slijmprop.. zondag voorweeen.. maandag voorweeen.. dinsdag vliezen gebroken :)
    voorweeen waren trouwens vervelend maar niet pijnlijk;)

20. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik had een dag van tevoren veel last van lage rugpijn. Mijn moeder zei toen nog dat het vast elk moment kon beginnen. Ik dacht dat dat onzin was, maar die nacht begonnen de weeen :D

Deel Deze Pagina