Het is idd belachelijk maar de (geestelijke) hulpverlening kampt al jaren met ellenlange wachtlijsten jammer genoeg.
Yep. Ook van dichtbij meegemaakt die wachtlijsten. BELACHELIJK! Maar even goed rondbellen kan nooit kwaad. Wie weet...
in ieder geval bedankt voor jullie hulp. jullie geven ons toch nog hoop. wij zullen eens met een verloskundige hier spreken, en als dat niet goed afloop met een andere.
Trouwens Simon; wat goed van je dat je nu al zo betrokken bent en op zoek bent naar informatie voor haar! Én dat je haar zo steunt! Petje af hoor.
bedankt! ik trek blijkbaar probleemgevallen aan serieus, ik wil alleen dat het goed komt met haar en de baby.
Er zijn idd wachtlijsten in de geestelijke hulpverlening, maar het zou volgens mij toch het beste zijn als ze eens praat met een psycholoog/psychiater. Ik heb ook een nare ervaring op dat gebied gehad in het verleden en ze hebben mij daar erg geholpen. Gelukkig heeft ze nog 'tijd genoeg' voordat ze moet gaan bevallen. Ik denk wel dat ze daar serieus genomen zal worden en met haar zal steunen met de aankomende bevalling en misschien zelf inderdaad kan helpen om een verloskundige/gyneacoloog in te laten zien dat een natuurlijke bevalling misschien niet mogenlijk is voor haar. Veel succes!
Ik vind het maar raar dat die huisarts geen begrip toont. Zij is wel een hele andere soort vrouw dan alle andere vrouwen. Jammer dat ze hier geen goede hulp voor bieden.
Wil je heel veel sterkte wensen! Laat je niet afschepen door wie of wat dan ook. Je vriendin en kindje zijn het belangrijkste! Misschien kun je in het ziekenhuis eens informeren of er gynecologen zijn die hierin érvaring hebben. En wat betreft het liefst een vrouw, klinkt misschien raar, maar mijn ervaring met gynecologen is dat de mannen juist veel voorzichtiger te werk gaan dan de vrouwen. Soms kunnen ze goede dingen bereiken met hypnotherapie. Succes!