Ik denk erg herkenbaar voor de meesten, maar ik zit er even doorheen, ik moet even mopperen: Ik heb al vanaf week 34 voorweeen, steken in mijn onderkant, moeilijk lopen enz. Sinds gisteravond weer krampen, diarree en verder veel harde buiken. Maar nog geen mooi mensje uit de buik! en maar wachten, en maar wachten. Ik voel me ook gewoon niet lekker!Het meest lastige vind ik dat je niet weet wanneer, en met al die krampjes enz. denk je "zet nu maar door" . Morgen is er weer een nieuwe dag en gaat het vast weer beter! Zo even lekker geklaagd! Dank jullie wel voor het luisteren!
Nou ik weet er ook alles van....zit ook nog steeds te wachten en bij iedere voorwee denk ik weer....JA Maar het is steeds nee....pffff Ik wil weten wie er in mij zit, kom eruit!
Meiden met voorweeen, nog ff doorbijten. Ik heb ruim 3 weken met voorweeen gelopen en zoveel momenten gehad dat ik er doorheen zat. Als de echt weeen beginnen dan zul je ontdekken dat die voorweeen nog niks voorstelde. Gelukkig doen ze een hoop voorwerk en wordt de boel al lekker week. Mede door al die weken voorweeen duurde mijn bevalling maar 3 uurtje. Succes en nog ff volhouden!
suc6 allemaal....Laatste loodjes zijn altijd zwaarder..Maar wacht maar als je straks je kleintje in armen hebt.....Ik kan ook niet wachten
Het gaat bij mij op en af. De ene dag voel ik niets en de andere dag de hele dag door.... Maar laat die echte weeen maar komen, dan weet ik in ieder geval dat het einde in zicht is. Mijn dochter denkt inmiddels ook dat die baby nooit meer komt, hahahaha
Precies... OF ik ga krampen en er KOMT ook echt iets OF die kleine blijft zitten en ik blijf ook nog een beetje happy
JsztD, hou je die kleine daar gegijzeld meid? :-D Ocharme meiden, ik hoop dat jullie kleintjes er snel zijn!
hahahahaha ja daar begint het op te lijken hé sam? Nee het is gewoon een moederskindje die het buiten te koud vindt denk ik
hier nog 1! Bij de eerste vond ik het al lang duren, maar ben nu ook een beetje bang dat ik nog drie weken kan wachten...