ik ben 29 november 2007 via een keizersnede bevallen, onze zoon lag ook in stuit, ze hebben bij mij een draai poging gedaan en dit is me erg tegengevallen heb naderhand veel last gehad van het gevoel dat je buik één blauw plek is. ook vertelde een co assistente dat bij een eerste zwangerschap een kleine 20% van de draaipogingen lukt en bij een tweede zwangerschap een kleine 50% lukt. ik baalde best wel dat ze dit verteld had had ik liever voor de draaipoging gehoord dan had ik het afgezegd. de draaipoging is bij mij dis ook niet gelukt. ben nu 31 weken zwanger van de tweede en mocht deze in stuit gaan liggen laten we het lekker zo en we gaan niet meer draaien. groet Anneke
Dankjewel Anneke! Ik heb ook het idee dat ze nog veel ruimte heeft, ik heb veel vruchtwater. Ik ben bang dat ze zo weer terug draait na de draaipoging.
Even een update, de kleine meid is gisteravond spontaan gedraaid! En ligt nu los in het bekken, maar de kans dat ze nu weer terug draait is heeel klein Ik ben helemaal blij!
hier toen de tijd wel gedraait nooit meer! en me zoon is ten slotte alsnog met (spoed)keizersnee geboren ooh gelukkig is de kleine goed gedraait,een zorg minder en veel sucses met je bevalling tegen de tijd