Mijn dochtertje is geboren met 41+3 dgn en ik heb begrepen dat de meeste vrouwen ongeveer dezelfde draagtijd hebben bij de zwangerschappen dus dat ik er een beetje vanuit kan gaan dat ik deze keer weer overtijd zal lopen.. Ik vroeg me af of er hier vrouwen zijn waarvoor bovenstaande niet gold? Dus dat de 2e wel eerder kwam? Ik had vannacht namelijk duidelijke (niet pijnlijke) voorweeen en nu ook zo'n ongesteldheidsgevoel en zelf het idee dat deze jongen misschien eerder komt, maar kan het eigenlijk ook weer niet geloven omdat ik de vorige keer ook later ben bevallen. Blijft frustrerend dat het nu kan gebeuren maar ook pas over 4 weken!!
Hey Bellabella, Ik dacht precies hetzelfde, was bij de eerste met 37 weken en 5 dagen bevallen. Zit nu alweer op 39 weken en 4 dagen. Ik heb heel veel voorweeen gehad. Hele nachten lang. De verloskundige zegt dat dat bij de tweede heel vaak zo is. Ik wil je niet teleurstellen maar ik vind het wachten een stuk moeilijker omdat ik elke keer verwacht dat het komt. Ga uit van een week overtijd, dan kan het alleen maar meevallen! Als het wel komt, zet m op en alvast gefeliciteerd! Succes en groetjes
Dus jij moet nu langer wachten dan je had verwacht! Dat is nog moeilijker, denk ik omdat je idd steeds denkt: het begint!! Maar voorweeen horen er dus bij.... Hmmm, dan moet ik echt er maar vanuit gaan dat hij nog 3 wkn ofzo blijft zitten! Jij ook succes als het begint!
De eerste is geboren met 40+3, tweede is geboren met 39+4. Hopelijk hoef je geen 4 weken meer te wachten!
Bij ons 1e kindje draagtijd 37 weken en 6 dagen Bij ons 2e kindje draagtijd 37 weken en 4 dagen En nu bij ons 3e kindje is het afwachten, ben inmiddels 34 weken en 4 dagen zwanger. Ik hoop stiekem ook dat ons 3e kindje wederom tussen de 37 en 38 weken komt. Ook reken je er een beetje op, maar dat moet natuurlijk juist niet, want het kan net zo goed zijn dat ik tot 40 weken ofzo loop natuurlijk.
Bij mij was het 2 keer PRECIES hetzelfde: 38 weken en 5 dagen. Ik ben nu zwanger van de derde. Ben benieuwd...
Eerste met 37+1 (maar ingeleid ivm langdurig gebroken vliezen, ging er toen vanuit overtijd te lopen). Nu 38+3, en nog niks aan de hand.. Hoopte stiekem dat deze ook met 37 weken zou komen
Merendeel van reacties (zonder inleiding ed) heeft toch ongeveer dezelfde tijd gelopen. Idd soms weekje net verschil. Wat is geduldig zijn soms moeilijk!!!
De eerste twee allebei precies bij 36.2. Nu in verwachting van nummer 3 en hoop dat ik dit keer de 37 weken zal gaan redden