keizersnee en wii fit

Discussion in 'Na de bevalling' started by fluitekruid, Mar 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ik 6 weken niet mag tillen/stofzuigen/zwemmen etc.... Maar mag ik wel de niet intensieve oefeningen op de wii fit doen? Dan heb ik het dus over evenwichtsoefeningen etc maar niet rennen en springen.
    Ik ben met een keizersnee bevallen 1, 5 week geleden.

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Ik zou het even met de verloskundige/gynaecoloog overleggen. Buikspieren zijn sowieso uit den boze, ook als je zonder ks bent bevallen. Ik heb persoonlijk gewacht tot de nacontrole van 6 weken. Toen werd er gelukkig bevestigd dat mijn buikspieren weer goed zaten.

4. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,173
    4,482
    113
    ik zou ook even met de VK overleggen, je moet jezelf, je litteken en je bekkenbodem nog niet te veel belasten. 1,5 week is nog niet zo lang, en je hebt toch een buikoperatie gehad.

5. Mini en Maxi

Mini en Maxi Actief lid

Dec 22, 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Actieveling ;) ik denk dat je zelf snel aanvoelt dat het niet gaat. Je moet echt de eerste paar weken die buik niet belasten. Hechtingen van binnen, hechtingen van buiten, straks gebeurt er wat...

(Hier 2x kz)

6. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Je moet je spieren rust gunnen, ik wil je niet bang maken maar er zijn best veel vrouwen die jarenlange klachten houden. Gewoon paar weken wachten joh!

7. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, het is net of ik mijn man hoor praten.
    Bedankt voor de reacties, ik zal braaf wachten.

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Die 6 weken zijn zo om hoor. Ik heb zelf geen ks gehad, maar liep na 3 dagen alweer in het dorp om een boodschap te halen (wel samen met de kraamzorg). Mag je wandelen? Het is nu iedere keer van dat mooie lenteweer (Nog wel koud, dus denk eraan dat je je kindje een mutsje op doet en een warme jas aantrekt), dus begin met een kwartiertje en bouw het op naar een half uur/45 min wandelen. Dan ben je toch in beweging zonder te intensief bezig te zijn.

En ik herken het wel hoor. Ik kan ook niet stil zitten.

Share This Page