Vocht vasthouden

Discussion in 'Na de bevalling' started by meryem81, Mar 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meryem81

meryem81 Actief lid

Jun 1, 2011
    207
    0
    0
    Hoi, ik ben 2 weken geleden bevallen van een prachtige dochter.
    Alleen hou ik nog steeds heel veel vocht vast en het lijkt net of het met de dag erger wordt.
    Na de bevalling van mijn zoontje toen was ik behoorlijk aan het transpireren en was ik mijn vocht gelijk kwijt.
    İs dit normaal dat ik nog steeds heel veel vocht vast hou en/of moet ik contact opnemen met mijn huisarts.
    Maak me toch een beetje zorgen

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,788
    491
    83
    Gefeliciteerd met je dochtertje! :D

Ik hield tijdens de zwangerschap veel vocht vast, en het meeste was ik binnen twee weken wel kwijt. Maar de laatste beetjes gingen niet zo heel snel.

Maar als het meer wordt ipv minder, zou ik toch even contact opnemen met de huisarts voor de zekerheid! Drink je wel genoeg verder? Want dat is ook wel belangrijk als je veel vocht vast houdt (ook al klinkt het heel dubbel ;)).

3. Nihal

Nihal Actief lid

Feb 1, 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meryem,
    Ik had ook veel last van vocht, ik ben in november bevallen maar heb nog steeds wel last van transpireren vooral snachts en overdag ook wel eens. Heb af en toe nog last van vocht maar nu wel stukken minder dan voorheen. Ik denk persoonlijk dat je toch het beste langs de huisarts kan gaan, die kan je een concreter antw geven op je vraag..

4. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Gefeliciteerd met je dochter!

Als het vocht vasthouden meer wordt zou ik zeker even een afspraak maken en kijken of o.a. je bloeddruk en urine getest kunnen worden voor de zekerheid.

5. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Ik heb er 1,5 jaar later nog steeds last van, met name als ik te te zout heb gegeten. Je kan ook een paar dagen zonder zout proberen!

Share This Page