hoe zag je eruit na de bevalling van je 2e kind?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Foxter, Oct 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Na de bevalling van de eerste had ik een gigantische hangbuik, wat na veel trainen uiteindelijk wel weer redelijk goed gekomen is, maar nooit meer zo strak als voorheen.
    Hoe is het na de 2e, zie je er uiteindelijk weer zo uit als na de eerste zwangerschap, of merken jullie toch wel dat het moeilijker is om weer "in vorm" te komen?

Groetjes Foxter

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik hoor en zie bij veel om mij heen dat het na de 2e wat moeilijker is om weer terug in vorm te komen.

Mijn buik is ook nog lang niet wat het is geweest ben nog niet terug bij hoe het was na de eerste bevalling maar ik weet dat het toen ook een hele tijd heeft geduurd.

3. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik had het geluk dat ik bij de eerste meteen weer in shape was. Nu heb ik er wel iets aan over gehouden. En ik hoor het ook dat dat bij een 2e of meer meestal het geval is...
    Maar ach, wees blij en maak je niet druk je hebt wel 2 of meer kids op de wereld gezet.. Is niet nix!!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    ik zie er duidelijk niet uit zoals voor mijn 2 zwangerschappen, maar mag ook niet klagen ofzo.
    Na de tweede heeft het inderdaad wat langer geduurd voordat het acceptabel was zeg maar.;)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    dit is de situatie nu:

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    dus zeg maar anderhalf jaar later he.

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Laten we het zo zeggen, ik ben niet blij! :(

Lief is ervan overtuigd dat het wel goed komt, er is tenslotte 15 kilo blijven plakken. Ik denk zelf dat het niet meer goed komt. Bij eerste was het aardig bijgetrokken maar wel pas na 1,5 a 2 jaar en de boel hing toen ook nog steeds (en een tijgervelletje toen)

8. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik was van de tweede 8 kg aangekomen en van de eerste 10 KG. Bij de eerste duurde het wel even voordat ik mijn figuur terug had maar van de tweede was het gewicht er binnen een week weer af. Ook was ik helaas veel ziek de eerste weken dus ben in totaal 12 kg verloren en was dus ook zo weer in mijn oude lichaam. Mijn huid heeft niet onder de zwangerschap geleden gelukkig al is het nooit echt de oude.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hier zag het er na de bevalling van Lisa een stuk erger uit dan na die van Eva ;). Mijn buik is nu na 1,5 jaar ook echt een stuk slapper, net als mijn borsten, maar ik doe er ook niet zo veel aan, behalve gewoon sporten (hardlopen, fietsen, wandelen).

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hier een rampzalige buik als een ouwe taart van 70.

Bij mijn eerste was ik 16 kilo bijgekomen en had ik veel striemen.
    Bij de 2e 10 kilo aangekomen, geen extra striemen maar nu na bijna 2 jaar nog een hele slappe buik met extra vel en striemen.
    Ben wel al het oude gewicht kwijt incl. 8 kilo extra kwijt, maar het is absoluut niks :(

had wel last van buikspieren die niet aan de kant wilde,
    dus had echt een dikke verticale streep van spieren over mijn zwangere buik lopen als ik van liggend naar zittend omhoog kwam, dus die zijn extra opgerekt.

nee ben niet happy

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh jee dat voorspelt niet veel goeds allemaal.
    Dat wordt mn sportschool abo uitbreiden dus...

12. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    valt mee hier, borsten zijn niet slapper (gek, met al die melk erin:D) Heb wel slappe buik, maar trekt steeds beter bij. Bij daniel niet veel moeite gedaan, intresseerde me niet erg omdat ik toch snel een 2de wilde. Maar nu ben ik wel echt bezig met buikspieroefeningen. Maar zit ook 5/6 kg onder het gewicht van voor ik zwanger was, dus geen vet aan over gehouden...

13. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Mag dan van geluk spreken denk ik. Foto is genomen 8 weken na mijn 2de bevalling.

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ik zie er niet uit!

Heb nog maar 4,5 kilo teveel maar een hangend vel en een soort rol hangen. Hoe meer ik afval, hoe meer het rimpelt. Van de tweede heb ik niet meer striae gekregen (bij de eerste had ik al zoveel dat er niks meer te verpesten viel) maar alles is wel slapper. Mijn navel was vroeger een vertikale streep, nu een horizontale. Zo'n hele zielige met rimpeltjes.;)
    Mijn borsten zijn ook echt slap, heb vel teveel. Ze liggen onderin de cups.:(
    Alle schade is voornamelijk te wijten aan het vele aankomen in een korte tijd (door omstandigheden) in zwschap 1.

Als ik ooit de loterij win laat ik het overtollige vel weghalen en mijn borsten liften.

15. Emme

Emme Niet meer actief

Bij de eerste zag het er eigenlijk meteen wel weer goed uit, maar bij de tweede heeft het even geduurd. Ik kan nu pas zeggen dat ik weer tevreden ben (negen maanden op, negen maanden af, zeggen ze toch?). Ik heb er niet iets speciaals voor gedaan, het had gewoon tijd nodig.

16. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Wauw Assi zo zie ik er nog steeds niet uit hoor!

Share This Page