Een beetje gênant, maar sinds de bevalling ben ik winderig Ik kan het ook niet tegen houden, het 'ontsnapt' gewoon! Heel gênant... Hebben meer mensen dit en vooral, gaat het weer weg????
Herkenbaar hoor, je ingewanden, waaronder dus ook je darmen moet zich weer herschikken in je buik na de bevalling. Het gaat over!
Hier heb ik er ook last van, aan jouw banner te zien kan dat dus nog wel even duren voor mij (zoon is ruim 2 weken oud)
Ik had het in het begin ook. Na ong. 2 a 3 maanden was dit weg.. Het werd wel steeds minder gelukkig! Bij de kraamhulp en mijn man schaamde ik mij niet.. (de eerste 2 dagen wel hoor!) Maar als er kraambezoek was vond ik het zooooo erg..
Ik heb het ook een hele tijd gehad hoor! Sowieso vond ik het na de bevalling moeilijker om alles goed aan te spannen. Plas ophouden was moeilijker en windjes glipten er ook regelmatig tussendoor. Soms best genant Maar het wordt beter! En dat gebeurt heel geleidelijk, zonder dat je het zelf echt doorhebt. Probeer je bekkenbodem te trainen en op je houding te letten, tja en verder heeft het dus gewoon wat tijd nodig.
Whahaha... Ja hoor, heel normaal maar wel genant Ik liep de eerste week op mijn werk, volgens mij zelfs de eerste dag bij iemand het kantoor op en "floep" ging er weer eentje Het gaat wel over maar heeft bij mij dus zelfs een maand of 3 geduurd!
Het begint gelukkig wat minder te worden, maar ben blij om te lezen dat zoveel mensen hier last van hebben!
Ik heb het ook een hele tijd gehad. Sinds ik het niet meer heb is mijn buik ook weer helemaal normaal. Ik denk dus dat het iets temaken heeft met het terug naar de normale positie gaan van je darmen. Het is wel een beetje genant.. Het is hier sinds mijn dochter 4+ maanden is over.
Ik heb er nog steeds last van, maar ik heb 3 keer een subtotaalruptuur gehad dus ga er vanuit dat het iets langer duurd ,maar wel over gaat.
Herkenbaar probleem, ik schaam me ook echt kapot!!!! Bij mij is t nog tandje erger, ik kon ook paar keer mn ontlasting niet ophouden toen t erg dun was. Gelukkig was ik toen thuis. Ik doe nu oefeningen voor bekkenbodemspieren, ik hoop op snel resultaat!!
@loekiej, dat is vervelend, maar gelukkig heb ik dat nooit gehad. Ik moest wel echt gaan als ik voelde dat ik moest. Ik moest contact met de gyn opnemen als het zo bleef, maar het gaat nu wel steeds beter, ik vind het alleen met de handbal erg vervelend met lopen, ik moet dan echt stil gaan staan om een windje op te houden. Nou ja gaat vast wel over en als dat aan het einde van het seizoen niet is dan neem ik wel contact op met de gyn.
Uh nee eigenijk niet, geen tijd.....slap excuus maar ik ben s'avonds om 20.00 al kapot. Ik ga er gewoon vanuit dat het wel beter word.
Jaa ohh je bent niet de enige hoor! Erg genant, maar so be it. Het hoort erbij. Bij mij is het al over... 3 maanden geleden bevallen.