Heb dit keer na de bevalling ook een paar dagen last gehad van mn BI, omdat er nogal aan me getrokken is op het einde. Nu gaat het aardig, maar ik vraag me af, op wat voor termijn moet het ongeveer goed zijn? Of wanneer moet ik aan de bel trekken? Ben niet onder behandeling van fysio, want had alleen de laatste 6 weken erg last (en kon goed rust houden). Ik ga morgen proberen wat te lopen, dus denk dat ik dan goed kan voelen hoe het erbij staat...
ik heb tijdens mn (beide)zwangerschappen last gehad van bi en ben onder behandeling geweest van de fysio. nu ben ik inmiddels bijna 3weken verder en ik moet zeggen dat het redelijk goed gaat. bij mij zat de bi meer aan de onderkant van mn bekken en toen daymian geboren was was de druk op mn bekken ook weg. met lopen, lang staan en tillen heb ik er nog wel goed last van, maar verder mag ik niet klagen. volgende week ga ik weer naar de fysio en dan weet ik hoe het ervoor staat met mn bekken. ik raad je wel aan om het te laten nakijken door een fysio die er het een en ander vanaf weet. voor je gevoel kan het meevallen, maar het kan zijn dat je bekken niet goed staat en dan zit je later met de problemen. veel succes ermee. liefs doris