Hoi, Ik heb zelf geen ervaring met bevallen (ben december uitgerekend), wil het tuis proberen maar als het niet gaat ga ik ook naar het beatrix. ben er pas ook geweest op een info avond, erg leuk gedaan trouwens. Mijn schoonzus was er wel bevallen en ook onder behandeling bij gyn. en die was erg te spreken over dhr, euser een erg aardige man. hij sprak ook op die info avond. de gyn's in gorinchem hebben ook een eigen website. die zou je eventueel kunnen googlen. suc6 ermee, groetjes
Ze vertellen van alles over bijv de reden waarom je verplicht zou moeten bevallen in het ziekenhuis en je krijgt ook foto's te zien van het personeel, en wanneer je met een gyn te maken krijgt en Wat voor hun belangrijke punten zijn dus ingeval van borstvoeding kindje zo snel mogenlijk aanleggen, en er staan ook allerlei stands met informatie over borstvoeding, kraamzorg, pilates, consultatiebureau. en die vertellen je ook vanalles. Hier staat ook nog wat info: http://www.gynaecologen.nl/index.php?op ... &Itemid=52 Ik en mijn partner vonden het in ieder geval erg leuk, en leerzaam, en het is niet allemaal droge info er worden tussen door ook nog wat geintjes gemaakt. Ik zou als ik jou was je wel op tijd aanmelden dat kan ook vis de hier boven genoemde site groetjes
Ik heb me aangemeld via de site idd. Kreeg een mail terug met: via dit formulier kunt u zich aanmelden.....dus ik beantwoorde dat mailtje met: bij deze. Maar heb ik me nu aangemeld of moet dat nog op een andere manier? Want dat stond nergens in het mailtje...
Als je dat mailtje hebt gehad is dat de bevesting, is inderdaad beetje krom neergezet. Ik vond hem overkomen als een aardig man, en bij mijn schoonzus heeft ie de keizersnede uitgevoerd en alle controles daarvoor en die kon het ook goed met hem vinden. Ben zelf iets minder te spreken over de dhr persoons, hij heeft bij mij een keer inwendige echo gedaan ivm buik klachten maar vond hem niet echt vriendelijk en voelde me niet echt op me gemak bij hem. groetjes
Oke als ik dan van mijn vk naar een gyn mag, ga ik naar Euser! Dank je wel! Trouwens ff over die avond....kan ik er gewoon zo heen of moetik die mail meenemen?
Ik had de mail in mijn tas gedaan maar had hem niet nodig hoor, heb gewoon mijn naam genoemt en dat was goed. groetjes
Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen en in mijn geval zal dat ook in het beatrix zijn. Zal zo even op de site kijken voor info over die avond. Beide schoonzusjes zijn in het beatrix bevallen en zover ik weet is dat naar hun zin geweest.
hoi, ik ben eind juni in gorinchem bevallen. ik wilde eerst thuis bevallen, maar jeroen had in t vruchtwater gepoept, dus hup naar t ziekenhuis. Was dus niet onder begeleiding van een gyn, maar van een vlos. Het personeel is daar erg aardig en de kamer zijn heel mooi, vind ik, niet zo'n ziekenhuis sfeer! Omdat ik te veel bloed was verloren moest ik een nachtje blijven. Ook mn man mocht op de kamer blijven slapen, vond ik erg fijn, toh onze eerste nacht met zn drieen! Bij een eventuele volgende keer moet ik weer in het ziekenhuis bevallen, maar daar zie ik totaal niet tegenop!