mijn verhaaltje

Discussie in 'De bevalling' gestart door tjenna, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    smorgens om 3:50 knapte mijn vliezen
    dus naomi naar de buren gebracht en wij naar het ziekenhuis toe
    eenmaal daar werd ik aan de hartslag meter geleg en aan dat ding dat de weeen registreert er was activitiet dus mijn verloskundige werdt gebeld dat ze moest komen
    die was er vrij snel en die zij na inwendige voelen dat ik naar huis mocht en dat ik mocht komen als ik de pijn niet kon verdragen of als de weeen om de 5minuten kwam prima toch
    de kleine was helemaal ingedaald wij helemaal bij
    thuis kwamen de weeen vrij snel harco is nog gewoon boodschappen gaan doen toen die terug was heb ik het ziekenhuis gebeld en dat we er aan kwamen
    om half 12 waren we in hett ziekenhuis om half 2 werdt er gekeken of ik ontsluiting had jawel 3cm al dat ging lekker dachten wij omdat de weeen al maar stekker werden
    heb een paar keer onder de douche gestaan omdat de pijn teerg was inmiddels was marjon(meermin) er ook al
    die heeft harco gebeld of ze wou komen en dat wou ze wel
    werd er weer gekeken naar ontsluiting en tot ons verbazing bleef in op de 7cm hangen ik kreeg een cateter omdat ik niet kon plasen auwe dat was niet nodig geweest achteraf de kraamverzorgster was er ook al maar die kon na een uurtje weer weg gaan ik stond onder de douche toen verloskundige schaap wou kijken en op dat momunt werdt ik onwel de kraamverzorgster en 2zuster vingen mij op en droge mij af
    en ja hoor het werdt mediche indicahtie kreeg een infuus met wee opwekkers zodat de ontsluiting zou voderen en de weeen sneller op elkaar telaten komen
    de verlos waar ik onder stond samen met de leerling nouja die hebben op hun donder gehad omdat ze me telang lieten lopen en de infechtie gevaar tegroot werdt
    om kwart voor 6 kreeg ik de infuus en schaap zei voor 8uur ben je bevallen
    de weeen werden erger moest zelf persen wat niet mocht mar ja hou dat meer eens tegen
    om iets voor 8 keek verlos schaap en zei dat ze hhet laaste randje ging weg masseren en ik mocht persen
    ik was dood en dood moe en wou niet meer
    harco en marjon hielden mijn benen vast ik ook maar niet goed en persen maar harm had de navelstreng om zijn nekje en zijn handje naast de schouder de zuster drukte op mijn buik de verlos zorde voor ruimte voor harm marjon en harco hielden mijn benen goed vast en ik zei kan niet meer en wil niet meer nee nu moet je kreeg ik tehoren door dat harco en marjon mijn benen vast haden en harco ineens mijn kin op de borst drukte moest ik wel na 7minuten persen was harm geboren goed blauw en niet ademen na twee tellen kwam er geluid hij heeft extra zuurstof gekregen
    zijn apor score was 8/9
    hij weegt 4340gram en is 55cm
    maar weet 1ding nooit weer voor mij zwanger of bevallen deze bevalling was een hel veel pijn en niet gereageert op het fiet dat ik al even zei ik ben moe kan niet meer
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Jeetje, dat is inderdaad een niet zo prettig verhaal! wat ontzettend vervelend dat je niet serieus werd genomen toen je zei dat de pap op was..ik zou hier tzt toch een keertje op terug komen bij de betreffende personen!
    Verder hoop ik dat je het toch een beetje van je af gaat zetten, en nu heerlijk gaat genieten van jullie mooie manneke!!

    liefs Sarina.
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wat een verhaal zeg. Wees maar blij dat je nu lekker kan genieten.
     
  4. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Oef wat een zware bevalling zeg! Hoe voel je je nu?
     
  5. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    dat was zeker was het erg zwaar

    maar ik voel me helemaal goed op wat buikpijn na(naweeen)
    ben niet uitgescheurt of wat dan ook heb daar nog geluk mee gehad
     
  6. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Zo, die heb je niet voor niets gekregen!

    Gelukkig dat je je redelijk goed voelt! Geniet van je kleine!

    Liefs,
    Jade
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    gossie meis
    je hebt hem nie kadoo gekregen zeg
    dat had je niet verwacht denk zon zware bevalling :(
    rust dan nu maar lekker uit en geniet van dat kereltje

    xxx debbie
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    nou inderdaad zeg een zware bevalling heb je gehad.
    Maar ik vind het fijn te horen dat het goed gaat met jullie!

    Geniet maar lekker van jullie mannetje

    Groetjes
     
  9. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jemig, daar teken ik niet voor zeg ..
    Wat een zware bevalling.

    Geniet nu maar lekker van jullie knulletje ..
     
  10. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik voel me zelf heel erg goed
    dit had ik zekers niet verwacht debbie maar ja heb er een prachtige knul voor weer gekregen

    we genieten vol op van harm en naomi
    morgen gaat harco weer aan het werk
    heb dan nog wel kraamhulp 4uurtjes per dag tot woensdag
    dat zal wel even wennen zijn om alleen tezijn met de kids maar kijk er wel nar uit
     

Deel Deze Pagina