Aj aj aj... kan niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb... Ontzettend balen voor je meis!!! Hier een dikke knuffel!!! Heb je wel hulp enzo nu thuis zodat je niet alles alleen hoeft te doen vwb huishouden / Nino etc.?
Balen meid! En dat terwijl je dacht dat het zo goed ging. Nu dus echt zoveel mogelijk rustig aan doen! Beterschap en natuurlijk ook nog gefeliciteerd!
Hoi iedereen, Ik krijg 30 juni een geplande keizersnede omdat ons kind in stuit ligt. Draaien is helaas niet gelukt hoe ging gewoon net zo makkelijk weer terug met zijn kont naar beneden liggen. Ik vindt het wel nuttig dat ik hier wat ervaringen kan lezen over hoe jullie de KZ hebben ervaren. Ik ben ook heel benieuwd hoe het herstel gaat. Ik heb al eens eerder een operatie gehad waarbij en dit is me 100% meegevallen. Hopelijk valt de KZ ook mee. Ik heb toen vrij weinig last van de wond gehad terwijl dit ook een flinke operatie was. Ik wil inderdaad wel me rust houden na de operatie maar ben ook bang dat ik dingen te snel wil gaan doen. Ik kijk namelijk echt uit naar het moment dat ik weer meer mobiel ben en weer stukken kan gaan lopen etc. Voel me af en toe nu echt bejaard namelijk. Ik zie wel bij veel van jullie dat jullie de ruggenprik fijn vonden omdat je dan geen weeën meer voelt. Maar als het goed is zal ik nog geen weeën hebben als ik naar het ziekenhuis moet. Zijn er vrouwen die dit ook hadden en hoe voelt het dan zo een ruggenprik. Waren jullie ook niet bang om nog wat te voelen tijdens de KZ? Liefs!
Van harte gefeliciteerd!!! En onwijs veel beterschap!!! Hier ook een keizersnede gehad ivm stuitligging en ik gruwel er nog steeds van. Tonneke het is moeilijk uit te leggen maar houdt rekening met het ergste. Zo kan het misschien achteraf alleen maar meevallen. Ik voelde geen pijn maar wel bewegingen. Daarna ben ik door een hel heen gegaan. En die heeft hier twee weken geduurd. Kleine stapjes lopen en ik moest timen wanneer ik naar de wc was geweest omdat ik het niet voelde aankomen. Zorg dat je veel zachte ruime broeken in huis hebt en laat je letterlijk in de watten leggen. Neem heel erg veel rust. zorgen komen later en neem pijnstilling wanneer je behoefte hebt! Ik heb veel napijnen gehad en weinig genoten omdat ik persee vond dat ik alles weer moest kunnen. Natuurlijk grote onzin en zit nu met de spijt.