Ik heb vanaf gisteravond half 11 t/m 12u om de 12u flinke krampen gehad met echte pieken, van 12u t/m 1u om de 10min. Toen in slaap gevallen t/m 5u. Vanaf 6u onregelmatig krampen.. zal het vandaag nog gaan doorzetten of is dit loos alarm?
Ik ga hard voor je duimen dat het doorzet! Kan je natuurlijk niet zeggen of het dat ook zal doen, maar suc-6! Liefs, DD
bij mijn eerste waren dat de eerste voortekenen. Na 2 dagen/nachten flinke voorweeen is het toen goed doorgezet! succes in elk geval
@miek Ooohh hoop ook zo dat het bij mij het geval is... @dikkebuik Heel spannend...jij al voortekenen? En heb je ook harde buiken bij de bevalling? Met de voorweeen vannacht had ik naast de krampen of buiten de krampen of samen met de krampen ook harde buiken en nu overdag ook veel..
Nee helaas niet..rustige nacht gehad...dus helaas waren het voorweeen. Ik weet dat ik nog geen recht van klagen heb maar wil zooo graag ons kleine wondertje vasthouden..
Hey Laurise, Spannend he! Duim voor je dat het snel gaat beginnen en je kleine wonder vast kan houden. Hier ook steeds harde buiken en soms wat krampen maar het wil nog steeds niet doorzetten. Bij mijn 1ste zoontje ook wel 5dgn overdtijd gelopen maar had toch gehoopt dat deze eerder zal komen. Helaas moet ik nog even geduld hebben. Veel succes als het wel gaat doorzetten.
Hey Karinnetje Ja zeker spannend...ben er zo klaar mee..niet meer kunnen slapen maar vooral het verlangen dat is zooo groot. Weet dat ik nog geen klagen heb, want ben nog niet eens over tijd maar word steeds in de maling genomen door die voorweeen.. Oohhh jij alweer 3 dagen overtijd...balen zeg dat de harde buiken en krampen nog niet willen doorzetten. Ja geduld is een schone zaak! Eerst jij dan maar Jij ook veel succes als het doorzet. Het kan nu niet meer lang duren!!
Ja, als je elke keer die voorweeen hebt dan wil je ook echt dat het door gaat zetten en je snel je kindje in je armen kunt houden. Ongeacht je nog niet overtijd bent of wel. Je verlangen zal steeds meer worden en je geduld minder. Moest vandaag voor controle naar de vk, die wilde me wel strippen als het kon. Helaas was mijn baarmoedermond maar voor de helft verstreken. Ze heeft wel wat gedrukt, het kan het wat gestimuleerd hebben zei ze. Ik hoop het zo. Anders moet ik maandag naar de gynaecoloog voor een echo en dan gaan ze kijken of ze dan kunnen strippen en anders moet ik alvast een afspraak maken voor het inleiden. En dat zie ik toch niet zo zitten, ook omdat ik graag thuis wil bevallen. Nu wel weer wat harde buiken gehad, dus maar weer hopen dat het nu wel door gaat zetten. Nogmaals succes he!
@Karinnetje Precies, je wordt zo teleurgesteld steeds door die voorweeen.. ik heb mijn 40 weken knop gevonden maar die 42 weken knop ga ik echt niet vinden dat vertik ik haha. O wat balen dat je baarmoedermond nog maar voor de helft is verstreken en dus niet gestript kon worden..hoop ook dat het drukken stimulerend werkt en dat het vandaag gaat door zetten! Jeetje en dan maandag pas naar gyn pff nee inleiden lijkt mij ook geen pretje en zeker niet als je graag thuis wil bevallen.. Jij ook he, we houden elkaar op de hoogte! @Essie Jaaaaahhh je bevalling is begonnen en lig je al met die kleine in je armen, ik ben benieuwd!!! Ik vanmiddag naar de vk...hopelijk laatste keer..nog steeds harde buiken en 's nachts voorweeen...