ik ben gewoon benieuwd wie er met een eerste kindje niet overtijd liep maar er wat vroeger bij was en wanneer de bevalling begon. ik hoor vaak snachts..
Met 38 weken bevallen, maar met een handje hulp, dus ik tel niet mee! Een vriendin is wel met 38wk spontaan bevallen, dat begon gewoon overdag!
Hier met 37 weken spontaan bevallen van Dinand! Dag ervoor kregen we te horen dat hij in stuit lag en een dag later zouden we voor de draaipoging mogen. Kennelijk had meneer daar helemaal geen zin in en besloot 's nachts mijn vliezen maar te breken hihi.
Met 38 weken en 2 dagen, slijmprop kwam op maandag, diezelfde week op vrijdag braken om 19.05 de vliezen, had ik om 19.50 een eerste wee, daarna een weeénstorm en lag ze om 21.22 uur mijn buik. Was door alle geweld wel hier en daar wat ingescheurd, maar dat is weer goed gekomen...redelijk
Met 38 weken en 5 dagen. Ik had op zaterdag wel een voorgevoel maar voelde nog niets fysieks. Mijn vliezen zijn om 6 uur in de ochtend op zondag spontaan gebroken en maandag om 00:13 is meneertje geboren (oh, in de tussentijd heb ik weeën gehad maar daar heb ik erg weinig van gemerkt.. deed gewoon geen zeer.. had ook geen persweeën.. maar toch gelukt op eigen kracht. Eén klein scheurtje (1 hechting). Als ik wel goeie weeën had gehad was het 10 augustus geweest en een zondagskind.. tja...) Afgezien van een voorgevoel dus helemaal niets...
Met mijn oudste dochtertje ben ik met 38+2 bevallen en met de jongste 41+5. Bij de 1e braken mijn vliezen spontaan 's nachts en bij de 2e zou ik ingeleid worden maar eenmaal in het ziekenhuis besloot ze spontaan te komen.
Ik ben met 38+2 bevallen. De echte weeen begonnen overdag, de dag ervoor. Hoop voor je dat de weeen doorzetten, succes ermee.
nou.. niet iedereen loopt met een eerste overtijd dus hier rommelt het aan alle kanten, om de 5 a 10 min keiharde buiken!
Ik ben bevallen met 38w5d (op zaterdag). De woensdag ervoor zijn mijn vliezen 's avonds gebroken. Wegens variabele ligging ben ik toen opgenomen in het ziekenhuis (gelukkig lag mijn dochters hoofdje toen naar beneden). Er was nog geen ontsluiting, dus heb 4 keer gel ingebracht gekregen om deze op te wekken (donderdag en vrijdag). Net toen we zaterdag gingen bekijken of er een keizersnede gedaan moest worden, ging de ontsluiting snel. Mara wilde jarig zijn op eerste kerstdag! Veel succes!
Bevallen met 38 + 4. Had nog niet veel gemerkt. Enkel doordat ik een bebloede slijmprop verloor ben ik gaan klokken. Ik voelde me gewoon een beetje raar maar voelde geen enkele wee... Raar om het te beschrijven... in ieder geval 12 uur later was ze daar...