4 dagen overtijd... Ik wil zo graag bevallen!!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door janneke001, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh dit wachten maakt me echt gek...
    Meer dames met deze ervaring???:D

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hier 6 dagen overtijd en ik wil ook zo graag:):)
    een dag duurt nu echt een eeuwigheid, heb jij dat ook?
    ik hoop dat je snel mag bevallen.

3. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh 6 dagen,poeh en ook nog geen tekens???
    Ja een dag is zoooo lang,maar zit er ook echt op te wachten.
    Heb behalve in poetsen nergens zin in...
    Ik hoop voor jou ook dat je snel mag bevallen!!! Suc6 nog ff!

4. mamazeyad

gisteren dacht ik dat ik weeen had maar ik werd helaas voor de gek gehouden:p ik ben bang dat ik weer ingeleid moet worden. is dit je eerste? jij ook nog geen tekenen?

5. Soekebullie

19 apr 2012
    45
    0
    0
    Ik leef met jullie mee dames, maar ik heb me voorgenomen dat ik tot 42 weken zal moeten.. elke dag eerder is dan een meevaller.. Probeer er vooral niet op te wachten.. hoe lastig het ook is, maak een planning.. hiermee kom je de dag een stuk beter door...

6. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ik weet hoe het is, bevallen met 41,1..
    Had op dat moment ook echt het gevoel dat ze er nooit uit zou komen, maar is toch gebeurd ;)

Succes met wachten

7. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik bij elk soort van krampje dat ik denk te voelen :D
    Ben je daar bang voor,slechte ervaring met inleiden?
    Ja dit is ons eerste wondertje,en nee helemaal niks. Ik weet ook me god niet wat me te wachten staat,haha!

8. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    En die 42 weken in gedachte houden,is dat zelf bescherming? Of ben je al eerder bevallen??? :)

en 41 +1 nou ik teken ervoor,wil geen 5 december :(

9. mamazeyad

vond het vreselijk om bij het inleiden alleen maar op mijn rug de heletijd te liggen. mocht pas op het laatst een half uurtje lopen, wat een verlossing was dat. en had een weeen storm. lijkt me zoveel fijner als je gewoon spontaan bevalt en nog een onder de douche kan staan of even rond lopen. ik ben overigens ook bang op 5dec te bevallen. als ik niet spontaan beval wordt ik waarschijnlijk ingeleid op 4 dec dus kans dat ik pas op 5 dec beval.

10. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes dames wachten duurt lang !! Ik ben bij nr 2 met 41,6 bevallen gelukkig nog thuis ( volgende dag zou ik worden ingeleid )
    Ik had al vanaf week 37 voorweeen gek werd ik er van elke keer die valse hoop ! Kwam ook doordat ik bij de eerste in 2 uur ben bevallen waarbij ik het eerste uur nog twijfelde of het wel begonnen was dus was erg alert op elk krampje, ik heb ook nachtenlang beneden gezeten omdat ik nu kon slapen !! Dus succes en ik hoop dat jullie snel je kindje in je armen kan houden

11. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het lijkt me ook gewoon het mooist als hij-zij vanzelf komt...
    Wat wat jij omschrijft klinkt mij alsof dat ook nie echt wat voor mij is :)
    Maareh vanavond volle maan... wie weet!
    Ik hoop dat het vanzelf komt bij je,en dat het eerder dan 5 december komt(duurt nog zoooo lang:D)

12. Soekebullie

19 apr 2012
    45
    0
    0
    hahaa ja dat van de 42 weken is puur voor mezelf om een handvat te hanteren.. ben vandaag uitgerekend maar lees echt overal dat ruim 70 % van alle baby's (met name de 1e) altijd later zijn... hoeveel later is dan natuurlijk de grote vraag.
    Ik heb met 38 weken 1 keer snachts 1,5 uur voorweeen in mn rug gehad (was echt niet grappig). Ga sindsdien elke nacht met een kruikje naar bed en tot op heden gaat dit prima.. Slaap met vlagen ook nog goed en dan houdt je energie voor overdag.. Met een kleine planning per dag (vriendinnetjes op de thee, huishoudelijke klusjes, boekjes, tijdschriften en veel kookprogramma's op tv kom ik de dag goed door... Lichamelijk heb ik ook geen klachten, dus van mij mag de kleine meis nog wel even blijven zitten..
    Geloof ook wel in de regels van moeder natuur, als de kleine eruit wil gaat zij dat wel aangeven, dus haar wil is wet hahhaa.

13. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie positieve instelling!!! Ik slaap wel erg slecht,maar dat is omdat ik op geen enkele manier meer lekker lig... iig niet voor lang. Voor de rest ook echt geen kwaaltjes. Ben nog heerlijk iedere dag aant poetsen enzo... Dat is ook niet het probleem. Ik ben gewoon zooooo nieuwsgierig naar hem-haar. Ben dr gewoon helemaal klaar voor!!:D
    Suc6 nog even!

14. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Succes alvast allemaal! Spannend!! Wou dat ik al zo ver was haha

15. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik snap je helemaal.
    Hier uiteindelijk bij 41,3 ingeleid, bevallen 41,4. Vind het nog steeds niet leuk dat het zo lang duurde, kan soms zelfs nu nog beetje jaloers zijn op iedereen die "gewoon" tussen 37-40 weken bevalt:). Slaat natuurlijk helemaal nergens op vooral aangezien alles goed ging enzo maar ja ;)

Heel veel succes met je bevalling en dat het maar niet te lang meer duurt!

16. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx,morgen weer controle... En dan wilde ze misschien gaan strippen. Maar ik weet nou niet of ik dat wel wil...

17. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie nog leuke tips om de weeen op te wekken?????
    Hahaha!

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Nee helaas... begin het zelf nu ook wel zat te worden. Pijnlijke ribben, aaaaaaauw! En vandaag gaat het weer, maar gister zo'n zeurende pijn in mijn bekken en rug.

Ik mik eigenlijk op de 12e, maar weet niet of ik dat wel vol wil houden. Ach ja, als het maar niet met sinterklaas is. Succes nog!

19. Soekebullie

19 apr 2012
    45
    0
    0
    Heey Dames,

inmiddels heb ik de afspraak van as maandag mogen cancellen. Ben gist bevallen van onze dochter Willemijn.. Ik heb een droombevalling gehad.. zal mn verhaal en foto's ff posten onder de bevalling :
    Ik wens jullie erg veel succes de komende dagen.
    p.s. een positieve instelling heeft voor mij echt super geholpen

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!!

Deel Deze Pagina