nee, de vk had het niet gevoeld al 8 weken lag het hoofdje naar beneden zeiden ze, ze heeft nog inwendig gevoeld voordat ik naar het ziekenhuis ging voor ctg (voelde een dag geen leven bij ruim 36 weken) en bij de echo werd duidelijk dat ze in stuit lag. volgens gyni was het ook heel moeilijk te voelen omdat mijn buik heel compact was.
Slingding@ precies wat de andere zeggen, je wist dat je baby via een ks te wereld zou komen ivm met stuit. Maar toen braken je vliezen en daarbij nog extra complicaties en dat is ook heel emotioneel voor je geweest en dat op korte periode voor je geplande ks. Dus het is niet zo gek dat je er moeilijk mee hebt ookal had je een geplande ks, dat heb je geeneens gered die datum! Maar wel heel raar dat je vk niet gevoeld hem dat je kleine meid in stuit lag
@ Patricia Met mij gaat het ook stukken beter! Ik denk er niet zoveel meer overna, als ik dat wel doe dan vindt ik het nog steeds jammer maar ik heb me er wel bij neergelegd. Alleen als ik andere bevallingsverhalen hoor (bv een kennis is vorige week bevallen, 3x persen en klaar!) dan baal ik wel weer ff extra... Maarja ik ben heel blij met mn dochter en kan er steeds meer van genieten! Ik ga vandaag zelfs weer aan het werk! (heb een eigen kledingzaak) en neem melody mee, om te proberen. als het niet lukt kan ik mn moeder bellen en die valt dan voor mij in. Ben blij dat het met jou ook weer beter gaat! Succes alvast voor als je straks ook weer aan het werk gaat! Liefs wendy.
@Melody Gelukkig dat het alweer beter met je gaat en dat je heb geaccepteerd dat je een ks hebt gehad. Tuurlijk kan je af en toe flink balen als je die verhalen hoort.Ik heb dat ook hoor bij mijn dochter ook 3x persen en hup en dan bij mijn zoon een ks maar het zij zo!Ik heb wel een hele positieve ervaring met de ks dat scheelt misschien ook wel. Liefs claudia