ik heb al een paar dagen een eng voorgevoel!! dat het niet goed zit met ons kindje!! ik heb een paar dagen al een raar gevoel in me buik alsof er een band omheen zit! ook ben ik emotioneel niet op en top! ik zou heel graag willen weten of het nog goed zit met ons kindje want ik ben mezelf helemaal gek aan het maken!!terwijl ik vorige week een echo heb gehad waar alles goed zat,maar ineens dit sterke gevoel gekregen dat het dus niet goed zit! kan ik hiervoor naar me vk bellen en tijdens (tel.) spreekuur?(ze heeft nl vanaf 17.00u spreekuur) ik voel me echt een zeur..
Gewoon bellen! Misschien kan ze jou gerust stellen als ze precies weet waardoor je het niet vertrouwd, misschien onderneemt ze ook wel actie als ze het niet vertrouwd en mag je langskomen. Succes! Hoop dat alles goed is. Volg altijd je gevoel, dan kun je er achteraf nooit spijt van hebben. --- is geen zeuren ----
Je bent geen zeur... even dat voorgesteld. Je bent zwanger en onzeker. Bel de verlos, en leg het uit. De mijne heeft mij aangegeven dat als ik even onzeker of bang ben ik langs mag komen om naar het hartje te luisteren. Stress is niet oke! Succes en bel! Liefs Maartt
Hey! Gewoon bellen, dat vinden ze echt niet erg.. Bij zorgen altijd bellen want stress is ook niet goed! Zij is de enige die je gerust kan stellen dus gewoon doen meid!
dank je wel meiden!!!!!!! ik heb dus net gebeld,maar nu blijkt dat ze vandaag dus geen spreekuur heeft(althans niet tel. bereikbaar is) ik wacht dan maar af tot maandag want wil hier geen spoednummer voor bellen...