slijmprop

Discussie in 'De bevalling' gestart door HabibiAna, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Moet daar altijd bloed bij zitten? De vorige zw zijn mijn vliezen handmatig gebroken en heb die prop niet gezien.

Ik had gisteravond hele erge krampen in mn onderbuik en rug en net een dikke sliert slijm bij het afvegen;)

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    bij mijn slijmprop had ik niet echt bloed erbij zitten meer een sliert slijm met een licht draadje bloed en ben wel meteen die avond bevallen :)

nu heb ik steeds kleine deeltjes slijm verloren ook zonder bloed maar nog niet bevallen

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ok.. even afwachten dus.

Ik heb nu wel ongi krampen en steekjes hier en daar.
    Hoop dat het doorzet, zou volgende week al willen bevallen!

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Geen idee, bij de eerste twee, na het breken van de vliezen (in het ziekenhuis) een dikke prop "wit/doorzichtig" verloren. En bij de derde bloed en slijm.. Maar toen had ik al weeën. Dus of dat een slijmprop was durf ik niet te zeggen.

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik ben m'n slijmprop verloren toen m'n vliezen (spontaan) gebroken waren. Ik had er geen bloed bij.

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    hier ook 2 keer geen bloed bij de slijmprop!

7. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    bij de 1e steeds stukjes en sliertjes wit tot helder slijm, vanaf 39 weken en beviel 2 weken daarna. en bij deze heb ik vandaag een slijmpropje verloren en ik ben nu 40 weken, dus ik hoop niet dat ik nu weer 2 weken moet wachten tot bevalling?..

8. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik verloor 's ochtends de slijmprop. Veel slijm met sliertjes bloed. In de loop van de dag verloor ik verder kleine beetjes. Ben die nacht ook bevallen.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik verloor maandagochtend de slijmprop, veel bloed erbij.. alsof ik ongesteld geworden als eigenlijk, daar leek het op. Dinsdagmiddag bevallen.

10. Sjoyceje

Sjoyceje Lid

5 apr 2012
    6
    0
    0
    Twente
    Volgens mij ben ik vanmorgen ook de slijmprop verloren. Dikke klodder gelig/wit slijm en wat bruin opgedroogd bloed. Morgen ben ik 40 weken dus het mag nu echt wel komen. Net een beetje krampjes gehad maar nu is alles weer rustig.

Deel Deze Pagina