Is het begonnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door JustLove, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen rond 5 uur stond ik op voor een vervelende kat, en plastte in mijn broek.....ik dacht plas ik nou echt of wat is het? Heb in bed gelegen, wat rugpijn, maar verder neit echt, kleine was nog druk aan het bewegen....

Manlief uit bed naar zijn werk 6 uur, ik dacht ga toch eens kijken op internet hoe of wat.....toen vond ik deze tip, blaas op je hand en kijk wat er gebeurd, nou dat doe ik dus net en PLONS het liep langs mijn enkels, heb een enkele druppel op weten te vangen in een gilette scheerschuim dopje (sja wist het anders ook niet).....het is transparant en er zitten wat witte vlokjes in.....was echt niet plassen ofzo......

Zal het begonnen zijn?

2. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Klinkt als gebroken vliezen!! Dus ja dan is het begonnen, voor zover ik weet moet je dan (thuis) binnen 24 uur bevallen en anders naar het ziekenhuis, VK maar even bellen straks! Succes en zet hem op:D

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja! Succes meid!

4. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel, probeer nog ff lekker in bed te blijven liggen....
    bel om 9 uur de vk wel...staat in het boekje, helder en witte vlokjes en genoeg ingedaald volgende ochtend bellen...manlief is op het werk, houdt het niet meer natuurlijk! arme hij!

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Haha, spannend Justlove, veel geluk ;)

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dat lijkt me idd vruchtwater! heel veel succes met de bevalling...

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend!! Succes meis!

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh meid succes want dit klinkt mij ook heel erg naar vruchtwater.

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Spannend!! Zet hem op!!

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Volgens mijn vk ruikt het heel anders als urine.

En straks idd maar even bellen. Heel veel succes vandaag!

11. me83

me83 Niet meer actief

zet em op meid!!! succes!

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Spannend!!! Succes meid! :D
    You can do it ;)

13. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    verder nu niks meer verloren en ook geen weeen :( als ik weer iets verlies proberen op te vangen en dan bellen met vk zodat ze kunnen bepalen of het vruchtwater is.....voor nu is het dus weer rustig :(

14. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ JustLove,
    De weeen komen soms gewoon nog niet zelf op gang, maar als je vliezen zijn gebroken móet je binnen 24 uur bevallen dus ik denk dat het best goed komt!!

Of je bent een van de gelukkigen die de weeen gewoon niet zo goed voelt (lees je ook nog wel eens, al komt dat volgens mij echt heeeeeeeeeeeel weinig voor haha).

Ik ben iig jaloers! Ik wil ook! :(

15. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ook geen "water" meer verloren, ook niet bij op mijn hand blazen ofzo (nou durf ik ook niet zo goed, want ben bang dat het straks "op" is).......ga denk ik maar gewoon weer met de VK bellen de dienstdoende zeg maar.....en dan kijken wat ze zegt.....heb net geprobeerd wat op te vangen, maar niet gelukt, kwam dus niks meer, had nu echt gewoon plas...dat was dat van vanmorgen niet...

@Mamma 2012 geloof zeker dat je ook wilt! Ik wil ook wel ben dat wachten spuugzat en er zit echt een hele grote kerel in mijn buik......mss wil ik het wel te graag en denk ik alleen maar dat het vruchtwater is....

16. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Helder met witte vlokjes klinkt als vruchtwater, ik zou gewoon de vk bellen en als die dan komt kijken, doen ze toch ff onderzoekjes om te controleren of het vruchtwater is... Hebben ze een soort wattenstaafje voor, die verkleurt als het vruchtwater is.
    Succes, hoop dat je weeën snel opgang komen!

17. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    @JustLove,
    Ja, ik had zoveel geduld haha.. Maar ik merk gewoon dat ik minder kan genieten nu! Mijn meisje is ook zeker 8 pond en dat voel je gewoon. Ze zit overal tegenaan gedrukt en ik krijg af en toe amper lucht. Ze is volledig ingedaald, dus dat zegt wat!
    Als jouw kindje volledig is ingedaald, hoef je niet bang te zijn hoor dat hij zonder vruchtwater komt. Je hoeft niet eens te gaan liggen, heeft mijn vk verteld.. dus het zal allemaal wel meevallen. Vandaar ook dat het in plasjes komt.

Ik zou gewoon nog een keer bellen!

18. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mamma2012, hij is idd al volledig ingedaald een tijdje, en ook zeker een 8 ponder....hij ligt op mijn ribben af en toe, voetjes komen er uit, kan al weeeeeeeeeeeeeken niet meer slapen.....en ben er nu toch wel een kleine beetje klaar mee ;) (erg he om dat te zeggen).....kan bijna niet meer lopen dus kom ook nergens meer...ik ga nu even op mijn gemak in het zonnetje zitten en ga zo nog ee nkeer bellen...

19. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Spannend!
    En heb je al weer gebeld en is ze geweest?

20. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heb gebeld, moet op de ondersteek gaan zitten een half uurtje, dan zou er toch wel iets in moeten zitten, maar helaas pindakaas, helemaal niks! ze zegt dat vruchtwater toch wel beetje door moet druppelen, dus denk gewoon vals alarm :(

Deel Deze Pagina