Kont en rug komen omhoog in baarmoeder

Discussion in 'De bevalling' started by bopach, Jun 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb even een vraag...sinds gisteren komt de kleine met haar kont en rug zo onderhand uit mijn buik, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Als dat gebeurt voel ik onderin bij mijn schaamstreek een zeurende pijn. De kleine ligt al goed ingedaald. Dit gebeurt echt een paar keer per uur. Heeft iemand idee wat dit zou kunnen betekenen?? Heb overigens ook al een weekje ofzo menstruatiekrampen die komen en gaan, dit zouden de voorweeen kunnen zijn, maar dat de kont en rug zo omhoog komen, wat overigens echt pijn doet, is mij een raadsel. Ik hoop dat iemand dit herkent en weet wat het evt zou kunnen zijn. Bedankt!!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    ik vraag me af of het echt met een naderende bevalling te maken heeft?
    Hier doet ons kleintje dat namelijk regelmatig dan zie ik echt een bobbel van waar hij ligt met zn kontje en rug...
    Maar die van mij is nog niet ingedaald en ik ben het gewend dat hij dat doet...maar jij hebt dit nog niet meegemaakt??

3. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb het nog niet zo meegemaakt als sinds gisteren. Eerst was het bij mij normaal af en toe, maar nu dus regelmatig en word mijn buik hard en die pijn onderin. Dat is echt nieuw voor mij. Het is mijn eerste dus weet echt niet wat het is.

4. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ik voel ook regelmatig de kont en rug die omhoog geduwd worden, dit voelt idd wel eens wat vervelend aan en ik krijg daardoor ook vaak een harde buik. Ik heb het al weken lang dus ik denk niet dat het met een naderende bevalling te maken heeft, maar wie weet bij jou wel!

5. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Hier doet ze het al weken en weken. Al ingedaald...
    mijn zoontje deed het ook al weken voor de bevalling dus denk niet echt dat dit met een bevalling te maken heeft ;)

6. Bri

Bri Niet meer actief

Allebei m'n baby's deden dat de laatste weken. Alsof ze zich nog even lekker wilden uitrekken. Allemensen wat een rotgevoel voor mama...

Ik denk dus dat het niks zegt over het naderen van de bevalling (in elk geval niet meer zegt dan: binnen een paar weken is het zover, maar dat zie ik ook al aan je banner).

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Ik denk dat je kindje zich even lekker uitrekt. Rotgevoel idd.
    Hij heeft natuurlijk veel minder ruimte nu, mijn dochter had er op het laatst ook de pest denk ik. Want na de geboorte wou ze het liefst lekker recht liggen en echt niet in een foetus houding, grappig.

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik herken het wel, maar denk eigenlijk dat de kleine zich dan even uitrekt, vaak voel ik de voetjes dan ook aan mn rechterzij flink uitsteken (ze ligt met haar rugje links).
    ze is nu zo groot dat mn hele buik gevuld is, dus bij elke rek en strek oefening lijkt het alsof ze of van onder of van boven of van zij er uit moet hihi...

9. bopach

bopach Actief lid

Aug 1, 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!! Nu weet ik wat het is. Bedankt!!

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Pff hier ook...das nieuw....Kindje loopt 4.2 weken voor op groei, is dus groot al nu met 34.1 weken zwangerschap.

Kontje komt er helemaal uitzetten. Krijg er keiharde buiken van telkens.

Maar goed, hiervoor ook al opgenomen geweest, harde buiken in regelmaat..

Denk niet dat de manier van bewegen van kindje iets zegt over een naderende bevalling.

11. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb dit ook al enkele weken en het is idd geen prettig gevoel! In het begin had ik er nog niet zoveel last van omdat de baby toen nog flink de ruimte had, maar de laatste 2 weken doet het me ook echt pijn als ie zich uitrekt... Drukt daarbij ook nog eens flink op mijn blaas waardoor ik moet maken dat ik naar de wc kom, haha! Ach ja, nog even en dan weten we wie zijn mama zo aan het plagen is ;)

12. Melaniemv3

Melaniemv3 Actief lid

May 12, 2012
    226
    0
    16
    Hier deed mijn zoontje het ook (hij is nu 5 dagen en vind het nog heerlijk om zo tegen mij aan te liggen). Ik zei tegen de vk dat het zo allemachtig zeer deed als hij zo ging liggen en dat ik hem dan even een drukker geef. Dit kon geen kwaad volgens haar.

Share This Page