Vraagje.. Ik heb nu al sinds vanavond lage rugpijn, en nu komt er met vlagen dus "pijn" thv blaas tot een piek en zakt af.. maakt niet uit hoe ik lig. Maar mijn buik word niet kaai hard! Ja thv navel maar lager niet echt (daar kan ik hem gewoon een klein stukje indrukken) Ik weet niet echt wat ik hier mee moet? Ga zo douche (dan moet het afnemen toch?) Anders maar ziekenhuis bellen? Ze hebben bij het gesprek met verpleegkundige gezegd dat ik zodra ik twijfel moet komen omdat bij E. Maar 2.5 uur duurde.. mja ik wil mijn moeder niet zomaar wakker bellen. 😁
Ik zou toch even bellen hoor... klinkt als (lichte) weeactiviteit. Zeker als het bij de vorige zo snel ging! Succes!
Spannend honeyy!! Onder de douche mag het idd niet afnemen; anders is het vals alarm... Je kunt altijd eerst voor zekerheid om advies bellen,, daar zijn ze voor. Hier ook al heel veel harde buiken, beetje pijnlijk af en toe. Maar zet nog niet door. Heb ik bik de tweede ook wel twee weken lang gehad. Jij bent bij E natuurlijk ook rond dit termijn bevallen. Echt spannend en bij twijfel even bellen!! Hou je ons op hoogte? ☺️
Nu voor de 2e keer aan CTG. Had vanochtend rond half 7, 2 cm ontsluiting. Alleen hier tellen ze pas vanaf 3 cm dat je aan het bevallen ben. Dus hoop dat ik dadelijk echt op 3 cm minimaal zit. Ik denk dat ik nu wel mag spreken van weeën. Ze komen nu niet meer om de 2 - 3 min. Maar zijn wel veel krachtiger geworden, nog zeker wel te doen!
3 cm & gestript.. nu afwachten 😁 over 2 uurtjes weer kijken. Als ik dan geen 4 of 5 cm heb, breken ze mijn vliezen. Hoe dan ook de baby komt vandaag 😊