Nog niet opgeloste hechtingen ruiken naar

Discussion in 'Na de bevalling' started by Amelia, Sep 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amelia

Amelia Lid

Apr 4, 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

4 weken geleden ben ik bevallen van een dochter.
    Alles gaat prima, voel me verder goed.
    Maar sinds een paar dagen merk ik dat het niet zo gezellig ruikt van onderen. Kan me dit niet echt herinneren van de vorige keer.
    Ben wat oppervlakkig gescheurd En de hechtingen daarvan zijn nog steeds niet opgelost. Als ik na het douchen het daar droogdep, ruik ik een nare vissige geur.
    Het komt ook echt van de hechtingen/wond.. heb namelijk tijdens het douchen een vinger naar binnen gebracht en geroken (sorry voor de details), en daar ruikt het -gelukkig- normaal.

Herkent iemand dit "probleem"? En zo ja,ging dit vanzelf over?

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey! Ja vond het ook ranzig ruiken op een gegeven moment. Ik heb het continue schoon gespoeld en droog gedept met gaasjes zodat het goed droog bleef. Je jan natuurlijk ook even langs je gyn of vk gaan. Even just to be sure dat het niet stiekem aan het ontsteken is.

Succes met het verdere herstel!

3. Amelia

Amelia Lid

Apr 4, 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ben ook continu aan het spoelen en deppen. Slaap ook al 2 nachten naakt van onder op een handdoek, zodat het kan "ademen". Hoop dat dat het herstel bevordert. Was sowieso al van plan om morgen mijn vk eens te bellen voor de zekerheid!

4. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Bij mij waren 2 oppervlakkige hechtingen los gegaan dus die wond was gaan wijken.. lag continue in m'n blote kont op bed hihi
    Uiteindelijk heeft het 3 wkn geduurd voordat het beetje dicht was. Het laatste hechting knoopje was er in die tijd ook uit gevallen en ja die stonk! Ik denk dat het ook gewoon wondvocht is wat zo ranzig ruikt. Ik ben nog een keer extra naar de gynaecoloog geweest in die tijd en hij vond het er schoon uit zien verder. Volgende week de nacontrole hoop dat alles beetje fatsoenlijk geheeld is down bellow ;)

5. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Ik had het ook en bij mij bleek het heel licht ontstoken te zijn aan de binnenste hechtingen (ik had een knip). Dit is twee keer open gesneden zodat ik het kon schoon spoelen. Man, wat voelde ik me onfris.

6. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan proberen of een zitbadje met groene badedas 2x per dag 10 a 15 minuutjes helpt. En ik zou het even voorleggen aan je vk. Na 4 weken lijkt me dat de hechtingen wel opgelost moeten zijn, dus misschien kan vk ze voor je verwijderen.

Share This Page