Ik ben ook 39 weken deze week, dus ik ga mee met de rest die wacht en wacht en wacht en wacht... Is een hele hype deze weken! Ik doe overdag nog veel, ga veel weg, bezoeken, winkels etc.. omdat ik me heb laten vertellen dat er voornamelijk in de avond en nacht veel gebeurd.. (En omdat ik avonden en nachten gebroken ben!) Eigenlijk ben ik benieuwd naar ervaringen hierin.. Zijn er veel mensen die overdag weeen krijgen, van wie de vliezen overdag breken, die overdag bevallen etc?
Bij mij is het beide keren 's nacht begonnen. De oudste is in de vroege ochtend geboren. Bij de tweede stopte de weeen na 2 uur en is hij 's middags na het breken van de vliezen geboren. Ben benieuwd hoe het bij onze derde zal gaan. In ieder geval alvast succes bij de bevalling.
Bij mij begonnen de weeen vrijdagmiddag en toen zijn ook me vliezen gebroken en Justin werd zondagmiddag om 8 voor 5 geboren.
Bij mij begon de bevalling om 9 uur 's ochtends met het verliezen van de slijmprop en om kwart over 12 's middags was mijn zoontje er. Tussen ontbijt en lunch dus!
Bij mijn begon de bevalling sochtends om precies zeven uur met de eerste wee. Mijn dochtertje is om half drie smiddags geboren.
41 weken en 2 dagen. Slimprop verloor ik vanaf 18 uur, 1e wee om 0.00, binnen 4 uur 8cm (had hele heftige rugweeen vanaf de 1e wee) en om 6.19 was mijn zoontje er! Helaas had ik nauwelijks persweeen, dus was nogal heftig met de uitdrijving. 1 uur en 15 minuten geperst. Daarna nog 31 minuten gewacht voordat eindelijk de placenta geboren werd. Mijn zoontje had gepoept in het vruchtwater, dus we moesten uiteindelijk in het zh bevallen.
hoi hoi mijn schemaatje kimberley s'ochtends lichte krampjes s'avonds bevallen alisjha s'ochtends weeen smiddags bevallen Angélina ben ik ingeleid s'ochtends ingeleid s'ochtends bevallen destiney s'ochtends krampjes 1 uur later bevallen nagéamo ingeleid s'ochtends ingeleid smiddags bevallen je moet het namelijk ook wel zo zien zodra je bevalling begint heb je nog wel even de tijd ook al heb je bij wijze van spreke maar een uur thuis kom je wel, ik zou wel helemaal omdat je nu toch wel op hét punt staat niet té ver van huis meer gaan en mocht je krampjes krijgen lekker thuis blijven toi toi toi meid nog even heb je je kleine in je armen groetjes nathalie
Mijn vliezen braken om half 9 in de ochtend en om half 3 in de middag kreeg ik mijn eerste wee! 5 uur later was mijn mooie meisje er!
Ik ben dan wel een handje geholpen.. Om 16.00 gestript. om 18.00 voelde ik de eerste wee. Om een uur of 22.00 kwam de vk, had toen 5 cm. Rond 23.30 heeft de vk mijn vliezen gebroken en ben om 00.47 bevallen.
bij mij braken mn vliezen om 20.30 uur en begonnen de weeen direct, niet extreem pijnlijk, die kwamen om 22.00 uur. 20.30: vliezen braken 22.00 uur: weeen pijnlijker 02.36 uur: meneer was er
Wat een speed-bevallingen zeg! Ik heb er bijna 30 uur over gedaan.... Maandagmiddag begonnen de weeen al en de dag erna om 8 uur s'avond is Vince geboren.
@setteke en cossy: Maar hadden jullie vanaf het begin dan gelijk al weeen om de 5 minuten? Of vanaf wanneer ga je tellen?
Ik had inderdaad vanaf dat moment weeën om de 5 minuten die steeds heftiger werden. Bij mij schoot de ontsluiting niet op waardoor het zo lang heeft geduurd!