waar voel je je bekken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Justy, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    weet iemand waar je je bekken voelt? Is dat heeeel laag in je onderrug of eigenlijk meer in je kont ergens ongeveer?

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Weet niemand dit????

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Uuuuh... Je bekken is het hele gedeelte van je stuitje, heupen, en de voorkant bekken - Google zoeken bedoelt meer waar voel je bekkenpijn misschien? Dat kan ook verschillen, onderrug-stuitje pijn, aan de voorkant bij je symphyse,

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ja dat bedoel ik idd waar je het voelt. Sorry stond er misschien onduidelijk. Ik weet waar je bekken zit maar ik bedoel dus idd waar voel je pijn als je er last vanhebt....

5. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    bekkenklachten zijn voor iedereen anders, maar als je er last van hebt weet je echt wel waar het zit.. google is i.d.d. een goede bron (zoeken op afbeeldingen).

Bij mij zit de pijn in mijn staartbeen uitstralend in mijn been en aan de voorzijde in mijn schaambot uitstralend naar mijn liezen.

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.299
    11.062
    113
    ik voelde precies de verbindingen tussen de botstukken: de eerste maanden alleen de overgang tussen heiligbeen en darmbeen (SI-gewricht), dat is aan de achterkant (je kan voelen waar je heiligbeen ophoudt, het darmbeen staat wat meer naar binnen), en de laatste acht weken ongeveer ook de verbinding tussen de schaambeenderen (symphisis pubis). Uitstralen heeft het bij mij nooit gedaan.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mij zat bekkenpijn voor al in mijn bil en in mijn stuitje. En van daaruit straalde het soms uit in mijn bovenbeen. Ik heb het nooit in mijn rug of in mijn schaambot gevoeld.

8. Jijdaar

Jijdaar Actief lid

2 jun 2012
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij in stuitje, billen, liezen met uitstraling naar benen.
    Waar ik t ook goed aan merk is dat als ik sta ik mn been niet 1 voor 1 goed op kan tillen.niet trap lopen..
    Maar had volgens fysiio flinke instabiliteit...

9. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Bedankt allenaal voor de reacties! Dan weet ik nu dat ik idd mn bekken voel. Gelukkig niet ernstig hoor maar heb gisteren zo een 1,5 uur in de bergen gelopen in Oostenrijk en toen ging ik het voelen. Was benieiwd of dat nou mn bekken waren, ja dus!!

10. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    tjonge al 34 weken en dan nog zo''n wandeltocht! Fijn hoor als het je gegeven is je zwangerschap zo fit door te komen!

Ik heb zoveel pijn dat ik nog net van de auto een rondje door de supermarkt kan lopen en dan al weer moet uitrusten... verschil moet er wezen..

11. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    jeetje idd een verschil zeg! Ik lees op dit forum idd ook veel vrouwen die het veel zwaarder hebben en ik ben dan ook heel dankbaar datr ik er zo makkelijk doorheen wandel!!!

12. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Helaas sinds wk 18 al bekkeninstabiliteit.. :( Idd de SI-gewrichten en uitstraling naar linkerbil en soms bovenbeen en regelmatig mn stuit. Kan af en toe niet normaal zitten!
    Moet ook echt op mn houding letten omdat het anders ook doorschiet richting schouder(bladen). Achja, tis voor een goed doel! ;)

Deel Deze Pagina