uitgerekend maar geen voortekenen... wie had dat ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jvd, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hallo!

vandaag ben ik uitgerekend. heb alleen echt nergens last van! NAtuurlijk heb ik wel eens een harde buik of wat menstruatiekrampen maar ik vind dat ik dat geen voorweeen mag / kan noemen..
    Ik vraag me af wie dit ook heeft gehad en toch is bevallen... Ik denk namelijk dat ik nog wel even een tijdje door moet lopen zo. maar ben erg benieuwd wie er bevallen is terwijl er geen voortekenen waren. ben ook erg benieuwd wanneer bij jullie de weeeen begonnen. in de nacht, ochtend, middag, avond?

gr. jvd

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    bij mijn tweede ging ik savonds rond 22.30 op bed, zonder enig voorteken. echt helemaal niks nada noppes.
    heb snachts weeen gekregen rond 3 uur. ben weer in slaap gevallen.
    's morgens om kwart over 6 werd ik wakker, toen braken mijn vliezen.
    en om 8.11 is Colin geboren.

het kan dus heel snel hoor :)

3. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    zooo dat is inderdaad snel!
    vanaf week 37 zit je toch een beetje te wachten... was soms ook zenuwachtig als ik er aan dacht maar nu ik uitgerekend ben heb ik helemaal niet meer het gevoel alsof ik uberhaubt moet bevallen! haha voel me namelijk veel beter als een paar weken terug en heb echt nergens last van. fijn om te lezen dat jij ook bevallen bent zonder voortekenen... zou balen als ik ingeleid moet worden!

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    nou hoop voor je dat het snel begint
    maar inleiden is niet zo erg hoor, ik ben van mijn eerste ingeleid. en dat ging ook heel snel.

succes

5. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Vannacht wel wat krampjes gehad, dus ik denk toch oefenweeën ofzo. Maar niets noemenswaardigs. Ik hoop ook echt niet dat ik ingeleid hoef te worden. Schijnt dat de weeën dan veel heftiger zijn!

6. yoehoe

yoehoe Lid

28 okt 2008
    10
    0
    0
    schoonmaakster hotel
    ik kreeg bij de 1e om 4 uur weeen en 2300 was hij er.
    ik ben woensdag 11 maart uitgerekend van me 2e kindje meisje heb ook wat krampjes ogs gevoel en wat slijmverlies maar verder niet hele erge voor weeen ofzo

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dag voor ik uitgerekend was nix aan het handje.. VK vertelde me nog dat beebje niet ingedaald was, ze zou keizersnede voorstellen.
    ik had verder nergens last van.. geen harde buiken of zo.
    dag dat ik uitgerekend was braken om 7 uur de vliezen en om 1 uur was beeb geboren.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik had ook geen voortekenen hoor! Ik dacht af en toe een harde buik te voelen maar Wesley was in mijn buik ook heel druk dus dacht dat kan het ook zijn. Verder gewoon m'n dingen gedaan thuis en op maandag om 20.40 braken mijn vliezen rond middernacht weeen en dinsdag om 09.39 was Wesley er.

Ik ben nadat mijn vliezen gebroken waren gaan douchen en in bed gaan liggen met de gedachte 'smorgens de vk eens te bellen maar toen ging het toch allemaal snel :D

9. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    ben blij om te horen dat er nog meer mensen zijn zonder voortekenen... Was jullie baby ook nog heel actief? Die van mij is echt nog erg actief! Je hoort ook vaak dat ze rustiger worden voor de bevalling... als ik daar van uit moet gaan dan blijft ze nog wel even zitten want heb soms het idee dat ik een ADHDer in mijn buik heb!

10. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Ik heb van mijn eerste ook totaal geen voortekenen gehad, heb de avond voor de bevalling de verjaardag van de papa van mn dochter gevierd met familie, de volgende dag was hij jarig (3 juli) en zouden we het met vrienden vieren, ik ben om 1 uur naar bed gegaan en werd om 4 uur wakker met weeen, om half 5 smiddags was Sofia er, op precies 38 weken en op de verjaardag van haar vader hihih, kan zo gebeuren hoor:)

Succes!

11. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey JVD, Ik had bij Kamiel TOTAAL geen voortekenen. Ik ging 's ochtends gewoon met de trein naar school, toen ik net school in liep braken mijn vliezen! Er kwam alleen geen vocht, dus nog naar de kantine gelopen voor een broodje en een pakje melk :confused:. Toen ik in de klas opstond om mij tas aan de andere kant van de klas te pakken liep het vruchtwater zo mijn broek in. Daarna met een vriendin binnen no time met de trein (ja ja) naar huis gegaan. Vanaf een uur na de gebroken vliezen kreeg ik weeen (rond 13:15), Kamiel is om 15:36 geboren.
    Ik heb de dag ervoor zelfs nog fantastisch geslapen!

Het kan dus zomaar zover zijn! :)

12. Mareekz

Mareekz Nieuw lid

21 nov 2008
    4
    0
    0
    Activiteiten begeleidster
    Almelo
    Ik ben nu 9 dagen over tijd en begin nu toch wel een beetje in de 'stress' te raken. Hoop absoluut niet dat ik ingeleid moet worden. Maar ik wacht rustig af. Voel me tot nu toe best heel goed. Buiten het nauwlijks slapen en je voelen als een 'aangespoelde walvis'
    Maar het wachten duurt nu echt heel lang

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik was 5 dagen overtijd
    ging naar bed met niks en werd om 7 uur wakker van de krampen en me bevalling was begonnen.

ook geen vruchtwater verloren een slijmprop of bloed.... dat kwam pas bij het toucheren toen de vk kwam dus alles kan...

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley was ook nog heel actief, ik zat ook echt te wachten tot hij wat rustiger zou worden zodat ik dan kon bedenken dat ik wel eens zou kunnen gaan bevallen op korte termijn maar hij was lekker druk en ik belde mijn vader op om 'm te feliciteren met z'n verjaardag en die zei dat ik op zijn verjaardag zou bevallen maar ik moest er keihard om lachen. Hij was nog zo aan het spartelen in mijn buik en ik was het zwanger zijn nog helemaal niet zat wat je ook altijd hoort van vrouwen op het eind. Toch braken mijn vliezen diezelfde dag nog dus je kunt er niks van zeggen meis! Succes in ieder geval met die laatste loodjes!

15. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zo herkenbaar.
    Druk kindje af en toe wat stil maar zoals nu, druk!
    Geen tekenen. Wat afscheiding wat makkelijker loopt.
    Geen slijmprop of nare harde buiken. Nada noppes niets.
    jvd het is gewoon helemaal bizar als je niets voelt en je leest overal, ik heb dit en dat en zus.

Eigenlijk moeten we blij zijn, ergens heel diep. Maar ik denk dat ik blijer ben als het bij 40 weken gewoon gezellig eruit is en dat lege wiegje opgevuld is!

Deel Deze Pagina