bevallen hagaziekenhuis leyweg

Discussie in 'De bevalling' gestart door dokhtaram, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Hallo allemaal,

Hebben jullie ervaring met het hagaziekenhuis locatie leyweg?
    Ik was vorige x in het westeinde bevallen.
    Maar nu woon ik dichtbij het haga.
    Westeinde is ook niet zo heel verweg
    Wat zouden jullie aanraden haga of het westeinde,
    Ik had een goede ervaring met westeinde

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik ben pas bevallen in het haga ziekenhuis en dat is goed bevallen :)
    Fijne verpleging en klinisch verloskundigen. Alles ging in fijn overleg en ze hebben ons de bevalling zoveel mogelijk samen laten doen waar dat natuurlijk kon, want had wel een medische indicatie.
    Ondanks dat ik aan de toeters en bellen lag werd mij aangeboden dat ik de weeen ook op een gymbal kon opvangen als ik dat wilde, ze waren dus erg meedenkend zonder iets op te dringen.
    Mijn man is tussendoor ook even naar huis gegaan om mijn zijslaapkussen te halen en vlak daarna belandde ik in een weeenstorm en moest ik ontzettend spugen. De verpleegkundige is toen tot mijn man er weer was bij mij gebleven en heeft mij heel lief ondersteund, zo fijn! Ook toen ik aangaf dat ik persweeen had en liever niet had dat ze nog weg ging om de Vk te halen, bleef ze bij ons en heeft ze hem gebeld ipv gehaald.
    Daarnaast is alles natuurlijk hartstikke nieuw en zijn het zeer ruime verloskamers en is er als het goed is nu zelfs in enkele kamers een bevalbad aanwezig. Nog een groot pluspunt is dat het jkz eraan vast zit en daar hebben wij met ons zoontje ook al hele goede ervaringen mee!

3. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Geen ervaring mee ! Ik woon in delft dus moet naar het Reinier de graaf zh . Anders had ik zeker voor haga gekozen .
    Het ziet er zo mooi uit daar en Barbie had daar toch laatst d'r keizersnee?
    Delft was ook prima hoor vorige keer.
    Westeinde lijkt me Niks op een of andere manier !

4. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Engeltje 23: het klinkt idd goed, ook dat ze de heletijd bij je is gebleven. Ik zou het dood eng vinden om alleen te liggen.

Priscil: haha ja klopt barbie had daar haar keizersnee, vond het er ook mooi uit zien op tv :p

Ik denk dat ik voor het haga ga ik heb niet echt slechte ervaring met westeinde wel dat er opeens veel verpleegkundige in de kamer stonden. Het geboorte hotel van het westeinde vond ik wel 3x niks

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik ga, als alles goed verloopt, in het haga bevallen. In bad is de bedoeling. Het installeren van de baden heeft wat vertraging gehad maar na 5 augustus zouden ze klaar moeten zijn.

Ik heb er nog geen kijkje kunnen nemen maar ga dat binnenkort wel doen. Het personeel is wel al heel lief tijdens de controles dat ik daar ben geweest. Ik begreep inderdaad ook dat het ruime verloskamers zijn en alles is er nieuw. Wat ik een groot voordeel vindt tov westeinde is dat alles op dezelfde etage is. Ik dacht dat dat in het westeinde niet zo was. En je hebt dan ook nog het JKZ in hetzelfde gebouw, ook een geruststelling mocht er iets zijn met je kindje.

Deel Deze Pagina