Vanochtend had ik met het afvegen een ieniemienie miscuul druppeltje bloed op het papier zitten dus ik ben al aan het hopen dat ik aan het "tekenen" ben! De hele week ook al veel last van harde buiken en 's avonds en 's nachts krampen/rugpijn...... Straks naar de VK en dan ga ik vragen of ze eens wilt checken of al dat voorwerk al iets gedaan heeft.... Kans lijkt me erg klein (ben bij mijn zoon ook flink over tijd gegaan) maar een mens mag toch hopen hè!
Tuurlijk mag je hopen!! Kan me iets voorstellen dat je zeker tegen t einde aan, bijna niet kan wachten...
Zou mooi zijn toch en het zegt helemaal niks dat je met de eerste overtijd liep hoor, hier de eerste precies 40 weken en de 2e 16 dagen eerder dan uitgerekend. Spannend, laat je het nog weten hier
Ik hoop het voor je! Hier vannacht ook weeen maar helaas niet doorgezet Mag zometeen ook na de vk,ben benieuwd.
Ik laat zeker nog wel iets weten! Maar eerlijk......ik denk dat er nog niet zoveel aan de hand is hoor.... @Melanie: jeetje, jij bent er al helemaal bijna klaar mee! Ook erruug spannend, zeker als je al weeen hebt gehad!!
Nou meiden, Ben bij de VK geweest en zij denkt dat het voorwerk iig voor indalen heeft gezorgd want het hoofdje lag nu helemaal vast in het bekken. Maar op dit moment wel een sterrekijkertje......hoop zo dat dit nog veranderd!! Zeker omdat dit ook best een flink kindje gaat zijn.......(VK schat 3800/3900 gram bij 40 wkn). Iemand hier toevallig ervaring mee??
Bedoel je gewicht of sterrekijker? Qua gewicht... dat wil op zich niets zeggen hoor, zeker niet bij een tweede of volgende bevalling... er is immers al wat ruimte gemaakt Onze jongste werd op 39+6 middels echo geschat op 3800 gram (plus of min 500 gram ) uiteindelijk bleek ze 4120 gram te zijn.... maar de bevalling was sneller dan van de eerste hoor en qua persen... haar hoofdje was 2 cm dikker als dat van de oudste... maar ook daar niet echt "last" van gehad.
De laatste van onze tweeling was een sterrenkijker, maar die woog maar 2040gr. (32 weken) Moet wel zeggen dat ik hem met oerkracht op de wereld heb moeten zetten, had helemaal geen persweeën meer.......... Heb ook toen een knip gehad........
Geen ervaring met sterrenkijker maar wel met grote baby. Ze dachten dat hij rond de 7 pond zou wegen maar hij woog 9,5 pond bij de geboorte. Moet zeggen dat het goed te doen was, al moesten ze wel redelijk hard aan zijn hoofd trekken om hem eruit te krijgen. Ben nu weer zwanger (alleen wel 11 jaar later) dus ben benieuwd wat het gewicht nu zal zijn. Succes iig alvast met de bevalling.