vraagje, heb sinds vandaag ineens pijn op de wond van de ks, echt een brandend gevoel.. iemand een idee wat dat kan zijn?? Had helemaal geen last gehad nog dus dit is en tegenvaller
geen idee wat t is maar wel advies, direct naar huisarts gaan. kan een begin van een infectie zijn, kan natuurlijk ook iets onschuldigs zijn maar beter zekerheid lijkt mij.
Bij de eerste een uiteindelijke speldkeizersnede omdat hij verkeerd lag. Nu de tweede keer wilde ik zelf graag een geplande keizersnede ivm trauma/ ervaring. Met 39,2 stond die gepland alleen besloot mijn mannetje met 37 weken te komen. Wel normaal geprobeerd met goeie pijnstilling en begeleiding maar niet verder gekomen dan 8 cm. Ook deze lag net als zijn broer als een sterrenkijkertje en lag nog veels te diep. Dus ook nu weer een keizersnede. Ik moest wachten met zwanger worden ongeveer 1 jaar. Na dat jaar zijn we het iPod weer gaan proberen en met de wond is alles goed gegaan tijdens de zwangerschap en ook nu weer. Nu mag ik alleen nooit meer normaal bevallen ivm kans op scheuren.
Ik las op de vorige pagina dat je vanaf dag 1 al weer alles kon en deed. Ik ben bang dat je daar nu voor moet boeten Ik zou het wel even na laten kijken bij de gyn. Ben je al op nacontrole geweest? Zou het wel even na laten kijken en even rustig aan doen met zware dingen tillen.
Ik til juist niks ben alleen aan het zorgen voor mijn kleintje zelfs stofzuigen laat ik aan mannetje over, ben nog niet op nacontrole geweest, maar ga denk toch maar bellen, want het wordt er niet beter op... en sinds 2 dagen heb ik savonds koorts, (ben verder niet ziek)
On sorry dan had ik het verkeerd begrepen. Die koorts is idd wel een beetje zorgwekkend. Idd even naar laten kijken door je gyn.
Nee met dat ik alles na de ks weer deed was uit bed traplopen en zonder pijn.. heb totaal geen last gehad, terwijl ik dat dus nu wel heb
Ik bleef ook hangen op 8cm en heb toen gesmeekt om een ks. Mij is geadviseerd om het eerste jaar niet zwanger te worden. De wond geneest gelukkig wel erg goed en heb er weinig last van! Ik mag een evt volgende keer wel vaginaal bevallen, maar dan wel met een ruggenprik.
vraagje op 28 okt kreeg ik een ks, sinds afgelopen zaterdag verlies ik oud bloed (geen helder bloed gezien tot nu toe) net vond ik in mijn slip een stukje touw. kan dat van de hechting zijn in de baarmoeder?? en is dat normaal? Is het bruinverlies ook normaal?? Ik was het na ruim 3 weken namelijk al helemaal kwijt...
ik had bijna volledige ontsluiting maar de baby zat nog te hoog in het geboortekanaal. Na een bevalling van 16uur en alle toeters en bellen hebben ze uiteindelijk toch een ks gedaan. Vrij weinig last gehad en was weer snel op de been. De wond heeft 2 dagen nog een klein beetje gebloed op 1 plekje maar was verder helemaal dicht. Komende week heb ik nacontrole dus ben benieuwd wat ze adviseren met hoe lang je moet wachten met een volgende. @Ricmar, ik verlies sinds een paar dagen ontzettend veel slijm en sinds vanmorgen is het roze/rood. Misschien is het toch het opruimen van het lichaam na de bevalling. Met die koorts zou ik ook oppassen hoor!