Leve de bureaucratie! Not!

Discussion in 'De lounge' started by souries, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    NOT!

Sta inmiddels al 15 minuten in de wacht na drie keer van het kastje naar de muur gestuurd te zijn bij een niet nader te noemen Energieleverancier. Oke, het kan schelen dat ik als conculega aan de telefoon hang, maar bah wat heb ik hier een hekel aan. En dan drie keer horen: "Ja, dan heeft u naar de verkeerde afdeling gebeld!" ik heb niet naar jou gebeld muts, ik wordt constant verkeerd doorverbonden...grrrrrr!

Zennnn......de wereld is mooie......bijna weekend.....;)

Maar serieus, wij werken bewust niet met een callcentre een 0900-nummer etc. maar zijn er nog meer dingen waar jullie je aan kunnen ergeren bij klantenservices?

2. singa

singa Niet meer actief

Niet terugbellen als dat wel beloofd wordt.
    10x op mijn nummer gebeld worden voor mijn schoonzus die al 10 jaar niet meer bij ons woont. Terwijl de eerste keer al aangegeven is dat er niet meer op ons nummer gebeld moest worden.
    Ik heb zelf op een call center gewerkt en daar werd vanaf dag 1 erop gehamerd dat je je beloftes nakwam. En het doorverbinden moest bij ons zo min mogelijk gebeuren.
    Wel knap dat je nog zo rustig blijft.

3. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, ja misschien omdat het werkgerelateerd was en wij een klant bij hun wegkaapte :p maar pffff thuis was ik allang uit mijn panty gesprongen!

4. singa

singa Niet meer actief

Werkgerelateerde callcenters zijn nog veel irritanter. Daar kan ik nog wel een nieuwe waslijst over beginnen.
    Maar is je probleem nu wel opgelost?

5. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja,ik ben gelukkig wel te weten gekomen wat ik wilde weten nu nog afwachten of de klant inderdaad geen megaboete krijgt voor het overstappen ;)

Share This Page