Ik eet nu nog hetzelfde als voor mijn zwangerschap en ben dan ook nog nauwelijks aangekomen, maar ik merk nu wel sneller dan anders dat mijn maag gaat knorren en ik echt honger heb. Vanaf wanneer zijn jullie meer gaan eten?
Ik eet nog steeds (met 35 weken) niet per se veel meer dan voor mijn zwangerschap. Ik ben in het begin weinig aangekomen. Nu zit ik op +11 kilo, welk heel netjes is. Typerend is dat ik vaker kleine beetjes eet. Baby neemt ruimte in, dus mijn maag zet minder makkelijk uit. Anders dan spuug ik het er wel uit Maar de maag rommelt wel eerder dan ik gewend ben. Dus porties zijn kleinier, maar ik eet 2x lunch op een dag en om half 10 's avonds altijd nog iets van een boterham extra...
ik al vanaf week 8 ofzo. Ik had toen regelmatiger iets te eten nodig om niet misselijk te worden en had ook meer honger. Dat ging weg toen ik ongeveer 15 weken zwanger was. Ik eet naar behoefte en ene dag is dat meer dan de andere. Ben nu 37 weken zwanger en 13 kilo aangekomen.
Ik had vanaf week 8 vaker honger tot en met ongeveer week 18. Daarna heel lang ''normaal'' behoefte en nu sinds week 30 weer een boterham extra. Ik eet gewoon naar behoefte maar wel gezonde dingen. Ik ben nu 37 weken zwanger en 10 kilo aangekomen.
Ik heb ook vaker honger maar eet niet perse mee, ik eet gedoseerd nu want wil niet teveel gaan bijkomen. Ook eet ik wat gezonde snacks.
Vanaf 20 weken kreeg ik wat meer eetlust, maar ik probeer niet "te" veel te eten. Ben nu met 28 weken 9 kilo aangekomen.
Ik eet nog steeds niet veel, is ook helemaal niet nodig. maar wel regelmatiger, om de 2 uur even wat omdat ik anders duizelig word. Stukje fruit of koekje. Volgens mij hoef je vanaf 26 weken alleen maar wat extra fruit of een extra glas melk te drinken las ik laatst tenminste.
Als ik honger heb, dan eet ik. Dus als je maag knort, gewoon aan toegeven hoor! Doe ik tenminste wel. Al is het maar een appel oid. Ik eet ook meer gespreid, dus ipv drie boterhammen tussen de middag, rond elf uur al eentje en dan met lunch de andere twee.
Meteen vanaf het begin ben ik meer/regelmatiger gaan eten. Na 2 uur had ik steeds weer enorme honger Dus toen steeds kleine tussendoortjes genomen (appel, sultana oid) en wat meer verspreid over de dag. Sinds de 14e week ongeveer heb ik weer minder behoefte aan eten. Nu eet ik weer zoals voor mijn zwangerschap, alleen nog wel wat meer verspreid. Ik denk dat je lijf goed aangeeft wat ie nodig heeft. Als je honger hebt moet je gewoon wat extra's eten
Ik denk al vanaf de vierde of vijfde week dat ik meer honger heb en vooral ook zin in ongezonde dingen. Ik let er wel op dat ik voldoende gezonde dingen eet maar verder laat ik me helemaal gaan aangezien mijn bmi te laag is
Ik heb alleen in de eerste weken tot een week of 10 meer (vooral vette happen) gegeten, maar daarna niet meer dan normaal.
In het begin veel minder gegeten vanwege constant misselijk gevoel. Sinds week 12 ongeveer eet ik weer normale hoeveelheid. Maar 'k denk inderdaad dat als je echt honger hebt je best wat extra mag eten. Maar natuurlijk wel opletten wat je eet.
Ik eet echt wanneer ik honger heb en vol zit. Ik eet dan geen troep, misschien wel is als snackje een chocolaatje of een zakje chips. Maar als ik honger heb altijd een broodje, fruit, yoghurt...enz Ben nu 8 kilo aangekomen
Ik had in het midden vd zwangerschap bijna helemaal geen trek. In het begin en nu kan ik idd opeens echt honger hebben, vooral smorgen moet ik ontbijten rond 8:00 al. Ik zit alleen ook wel veel sneller vol. Ik eet eigenlijk minder als ervoor, gewoon kleine beetjes en ik probeer het om de 2 uur te doen, wat ik in opdracht van de VK moet doen, maar daar kom ik lang niet altijd aan.
vanaf de helft (toen ik weer normaal kon eten) begon ik met vreten hihi. dat was al geen eten meer. halve kip, berg patat en berg groente ging erin tijdens de lunchpauze, savonds gerust een hele pizza en tussendoor de nodige boterhammen met nutella/appelstroop... (pot per week ofzo) de nacht voor de bevalling zat ik me vol te proppen met een hele pizza en ging ik daarna nog paar eitjes oppeuzelen.... tja :') in totaal 20 kg aangekomen, maar dat was er binnen paar maanden vanaf. de losse huid pas nu na 1,5 jaar...