Mijn kleine geluksmomentje van vandaag was: voor de eerste keer douchen onder mijn nieuwe regendouche in de nieuwe badkamer . Welke geluksmomentjes hebben jullie onlangs gehad?
Een BBQ met mijn mentorleerlingen en dochter van bijna 2 was mee. Hele avond geen omkijken naar... mijn puberleerlingen waren fantastisch met m’n dochter!
Top @Waxinelichtjes , gefeliciteerd!! Vandaag de puf gehad om op te ruimen en wat voorbereid voor de vakantie. #voorpret
Mijn momentje vandaag was terug naar huis toen ik mijn oudste dochter van school had gehaald. Zij fietste voor me uit en ging een stukje in waar ze na 10 meter weer op dezelfde weg uit kwam waar ik op liep. Net voordat ik haar even niet meer zag daardoor riep ze: "Ik hou van jou, mama!"
Ik heb al drie dagen een mega gespannen buik dus ben wat chagerijnig. Maar; vanmorgen zei mn zoon 'mamama mamama' te cool, ik smolt helemaal weg ♡
Dat mijn dochter vandaag werd uitgenodigd om een keer samen te spelen buiten kdv tijd met een super lief meisje
Vandaag naar mijn werk geweest om afscheid te nemen van mijn groep 8 en tegelijk de baby’s te laten zien aan de kinderen en collega’s. Was zo trots op mijn leerlingen voor het fijne en goede jaar en trotse moeder met het showen
Dat de jongste nu mama kan zeggen. En dat veelvoudig doet met zijn lieve dreumes piepstemmetje. *smelt* Dat de oudste bij het slapen gaan tegen mij zei: welterusten mijn liefste. *wederom smelt*
Onze oudste zoon is door de selectie gekomen om diergeneeskunde te gaan studeren. Superblij en heel erg trots!
Verkeerd parkeren bij de beekse bergen, maar met een ranger van de beekse bergen mee mogen liften van speelland naar safaripark. Onderweg andere bezoekers die ook verkeerd geparkeerd stonden zien wandelen (best een afstand) En op de terugweg (een vriendinnetje die zo lief was mij af te zetten bij de auto) toevallig een groet (toeter) van die aardig ranger. En uit het gesprek op de heenweg blijkt dat we beide uit Nijmegen komen, toeval bestaat niet, of toch wel?
De jongste is hypermobiel waardoor ze veel later is in haar grove moteriek. Maar vandaag heeft ze der eerste stapjes gezet aan de hand. Hopelijk gaat ze de fysiotherapeut ongelijk geven en loopt ze voordat ze 18 maanden is.
Ik zeg voor het slapen gaan altijd love you tegen mn dochter waarop ze vanavond zei: luvee ze wil t ook zeggen
Mijn zoon voelt zich niet lekker en was daardoor gisteren heel veel aan het huilen. Op een gegeven moment trok ik het even niet meer. Toen besloot mijn dochter voor zijn neus te gaan springen waarop zoon heel hard moest lachen. Ze bleef dit een tijdje doen en hij bleef lachen. Toen kon ik er ook weer tegenaan