Kelly uit België

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Vinora, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi!

Ik ben Kelly, 21 jaar en wonend te Tielrode (Oost-Vlaanderen) in België dus.
    Verder woon ik samen met mijn vriend en zoontje van 2 jaar.
    Ik werk deeltijds in de Carrefoursupermarkt.

Wij zouden normaal ongepland zwanger zijn van een 2e nu, maar de gynaecoloog zegt dat dit niet goed loopt maar ik heb er geen vertrouwen in.

Aangezien het ongepland is, weet ik ook heel mijn cyclus niet en ben ik héél erg onregelmatig..
    Ik had al 4 testen gedaan omdat ik me anders voelde, allemaal negatief.
    Dus ben ik donderdag 27 mei naar de gynaecoloog geweest die zei dat het slijmvlies in mijn baarmoeder verdikt was.
    Verder mocht ik bloed laten trekken en 's avonds kreeg ik de uitslag dat die maar 5 was.
    Geen verdere uitleg gekregen enkel dat ik dus maandag (31 mei) terug bloed mocht laten trekken.
    Ik kon niet wachten dit weekend en heb zaterdag nog eens een test gedaan en die was héééél licht positief, niet hoopgevend dus.
    De dag erna nog eens eentje en die was zeer duidelijk positief.
    Nu heb ik altijd gelezen dat je dan al 20-25 HCG in je bloed moet hebben om positief te testen?
    Nog geen 24 uur later moest ik bloed gaan laten nemen en 's avonds bellen en de HCG waarde zou maar 7 zijn...
    Het enige wat de gyne zei was dat het een abnormale zwangerschap is en ik waarschijnlijk wel bloed zou gaan verliezen en binnen 2 weken terug mocht komen om nog eens bloed te prikken.

Ik snap er helemaal niks van!
    De gynaecoloog zegt zoiets enkel op basis van het bloedonderzoek,
    hij weet mijn cyclus niet, heeft geen echo genomen en geen enkele vraag gesteld...

2. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Welkom hier! Wat naar voor je die onduidelijkheid. Hoop dat je gauw meer weet!

3. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

welkom welkom , jeetje wat onzeker zeg hoop dat je snel duidelijkheid hebt !!

4. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hey! jij bent hier ooit vaker geweest :) je naam begon toen met een F ;) je hebt toen nog meegeschreven op het topic 'net gestopt met de pil'

Welkom terug meid, wat een onzekerheid zeg... hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!
    wat een onzekerheid...
    hoop dat alles snel wat meer duidelijk wordt voor jullie!

6. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi Kelly,

Welkom!
    Wat een onzekerheid zeg, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Groetjes, Linda

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom!

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168