We hebben een hele waslijst van meisjesnamen, de jongens vinden we heel wat moeilijker, dus daar gaan we nog voor op 'jacht'. Ik zou graag willen weten welke meisjesnamen jullie het mooist/leukst/... vinden. Dus ... welke vinden jullie het mooist? Amber Benthe Diede Flore Lenthe Puck Yitte - Dacht dat ik er een poll aan toegevoegd had, niet dus. Kan dat nog, of niet? -
Ik vind Amber het mooist. En eigenlijk vind ik de andere namen eerlijk gezegd helemaal niet mooi. Alleen Lenthe misschien nog.
Amber - Vind ik wat ouderwets en te soft en ook totaal niet bij de namen van je andere kinderen passen. Benthe - Leuk! Maar vind Jenthe wel leuker Diede - Vind ik niet mooi. Doet me aan *kuche hum* candida denken.. Flore - Vind ik nooit zo leuk, eigenlijk. Florence wel! Welke ik ook leuker vind dan Flore en misschien nog opties voor je zijn: Floor, (Flora), Floranne, Florieke, Florice, Florine, Florien. Lenthe - Leuk! (Maar vind Jenthe dus leuker) Puck - Vind ik niet zo leuk, maar wel goed bij de namen van de broertje en zusjes passen. Yitte - Ken ik alleen als Jytte eigenlijk (maar dat is meer 'jiette' en dit denk ik meer 'jitte'). Ik vind deze ook wel leuk! Ook leuk: Yinthe! Mijn ranglijst van de namen die je noemt: 1. Lenthe 2. Yitte 3. Benthe 4. Puck 5. Flore 6. Amber 7. Diede Hopelijk heb je wat aan mijn mening!
1. Flore = mooi! 2. Amber = leuk 3. Diede = ok 4. Lenthe = ok, mooier vind ik: Menthe 5. Benthe = ok... maar laatste tijd moet ik hier steeds aan de hond "Bentoooooon!" (DWDD) denken... 6. Yitte = mwah, eerder Jytte 7. Puck = sorry, vind ik niet zo mooi... DUS: FLORE!!
Amber: Ok, alleen in combi met de namen van jullie andere meiden zo gewoon. Benthe: Leuk, maar vind hem niet zo samen met de andere namen. Diede: Vind ik als een jongensnaam klinken eerlijk gezegd Flore: Leuk, zowel in combi als op zichzelf! Lenthe: ,, ,, Puck: Niet zo.. Yitte: Leuk, ook in combi en los.
Van de namen uit je lijstje vind ik eigenlijk alleen Amber niet leuk, de rest vind ik allemaal o.k. tot best leuk .
Ik vind Amber en Puck niet leuk en ook niet passen bij de andere namen. De andere namen vind ik wel leuk, al zou ik Jitte schrijven, maar dat is persoonlijk. Ik vind Diede het leukst bij de andere kinderen
Ik vind Lenthe het leukst, maar J.inthe vind ik nog leuker. Diede en Flore vind ik ook leuk. Bij Finley, Milan en Quinn vind ik een meer Engelse naam eigenlijk beter passen...en omdat de meiden een unisex naam hebben, vind ik dat misschien ook wel beter passen.
Wat een verschillende meningen allemaal! Allereerst, Yitte is inderdaad Jitte en niet Jiette, dus met een korte i. Anaïs hebben we inderdaad geschrapt, er is in onze kennissenkring een Anaïs bijgekomen dus dat zou een beetje raar zijn. We vinden het zelf heel moeilijk om te kiezen, daarom graag meer reacties! Hopelijk kunnen jullie ons helpen
Ik vind Amber en Puck het minste, maar eigenlijk wel het beste bij de andere namen passen. En wat vind je van Ditte ipv Diede/Yitte?
Yinthe geen optie? Zomaar even nog wat namen die ik wel bij de namen van je andere kinderen vind passen, misschien heb je er nog wat aan: Bodijn / Bodijne Bodée Boëlle Elliot Elvie / Elvi / Elvy Evlin / Evlyn / Evlinn / Evlynn / Evlinne / Evlynne Eyli / Eylee / Eylie / Eyly / Eily / Éli / Élie / Ély Flinne / Flynne / Flinn / Flynn Florence (Uitspraak zoiets als Florrens, niet Floraans) Gwen Icha Ichi Ilja Iluna Imme Inci Indy Irja Irsa / Yrsa Iselin Jamie Jana Jazz Jess Jippe / Jippa / Yippe / Yippa Joany Joblin Jodi / Jody / Jodie Joë / Joey / Jowi / Jowy Jola Júle Jules / Jule / Jouls / Joul Julip / Julipp / Julippe / Julep / Julepp / Juleppe Lilja Lori / Lorie / Lory / Laurie Lou Mári Meie Mena Minja Mirja Myra Nim / Nimm / Nym / Nymm Novy / Novi Onyx Remy Robin / Robyn Robyne / Robine Romijn / Romijne Romyne / Romine Rune Silja Svea Tibbi / Tibbie / Tibby Tori / Tory / Torey / Torree Torra Torri Torrin Ylva / Ilva Zinzi Zoey