Hallo, Ik kan maar niet op een jongens naam komen! Ik heb alle site's bijna bekeken en niks vind ik mooi. En ik wil ook nog eens dat het in het Nederlands uit te spreken is dus geen moeilijke naam... Maar ik ben hellemaal de kluts kwijt. Ik had wel een paar opties en die wil ik toch maar niet. Wie kan mij een beetje helpenn?
durf niet te zeggen of het echt een turkse of marokaanse naam is, maar kan een jongetje dat Nourdin heet. en dat vindt ik echt een heel mooie naam. meer heb ik er niet voor je ,maar beter iets dan niets toch? succes met namen zoeken meis. groetjes diana
Haha ja beter iets dan niets Dank je wel. Maar het is geen turks naam. tenminste komt mij niet echt bekent voor
In een turkse familie die ik kende, kwam een jongen met de naam Soner voor. Ik vond het persoonlijk een erg mooie naam die ook prettig klonk in het nederlands. Maar ik heb echt geen idee wat het betekent. Blijft moeilijk he....namen. Succes hoor. Hoe was je pret echo trouwens?
Hoi, Soner ja is wel mooi maar die wil ik niet.. Pret echo? Ik heb bij onderzoeken en echo's verteld wat er is gebeurd
Hoi Aslank Ik zie dat je met hetzelfde probleem zit als ik eerst had. Ik heb een turkse man en wilde ook een mooie turkse jongens naam wat goed door kan in nederland. Heb ook dagen gezocht en kon niks echt naar mijn zin vinden. Uit de echo bleek echter dat we een meisje krijgen dus het probleem was opgelost want daar hadden we al wel een naam voor. Maar ik kan je wel eventueel mijn lijstje vertellen wat wij als optie hadden. Kaan Kaya Taylan Semih Emre Ferdi Succes! Groetjes Helma
Ik ben zelf turks mijn man is nederlands en ons zoontje heeft Mert. Ik vind Kaan ook erg mooi en Kaya
Nadin? En dan uitspreken zoals het er staat: Na-din. Ik weet niet of dit kan als Turkse jongensnaam, maar wij hadden deze naam (als Na-dien uitgesproken) voor een meisje, en ik kreeg van meerdere van het forum de opmerking dat het op een Turkse jongensnaam leek. Ach, als Na-din voor een jongen vind ik het ook mooi.