Hoi meiden, Het is zo'n 10 jaar geleden dat ik in disneyland parijs ben geweest, en eindelijk mijn man zover gekregen dat we toch eens erheen moeten gaan. Nu vraag ik me alleen af bij wie boeken jullie? Bij disneyland parijs zelf of een reisbureau. ben erg benieuwd groetjes Elif
Ik boek meestal bij vrij-uit. Maar wij hebben een jaarkaart dus hoef eigenlijk altijd alleen een hotel te boeken. Maar ik heb ook vaak bij d-reizen geboekt of gewoon via de disney site zelf alleen volgens mij moet je daar een creditcard voor hebben. Maar het ligt er ook aan hoe je wilt gaan bv met de bus kan je ook goed bij oad boeken
Ligt eraan wat je wil. Wij boeken meestal een hotel net buiten parijs, dat is stukken goedkoper (gewoon online), bestellen online toegangstickets en gaan er met de metro vanaf het hotel naartoe. Nu moet ik er wel bij vertellen dat wij er vrijwel ieder jaar heen gaan.
Ik ben er vroeger 10 keer geweest, paar keer per jaar maar nu is het echt zooooo lang geleden. Ik heb met mijn ouders toen ook een jaarkaart gehad, dat was niet veel duurder dan een 3 dagenpas herinner ik me. We gaan zowiezo met onze eigen auto erheen, ik ga maar eens zoeken naar hotels buiten disney.
Nou ik heb net gezocht: een jaarkaart 129 euro, ik was geschokt!!! We gaan dus ook een jaarkaart kopen en dan kunnen we gaan ( 335 dagen niet dat ik zo vaak ga ) zoals we willen ideaal!
Wij boeken altijd via disney zelf. We hebben ook één jaar (de dure) jaarkaart gehad en zijn toen 3 x geweest. Was erg leuk. Vooral ook de kortingen die je er nog bij kreeg. Tipje: Als je een jaarkaart hebt straks en je wil in een disney hotel; bel dan altijd even kort van te voren, prijzen kunnen per week nogal eens verschillen, soms zit voor de prijs van santa fe in hotel new york ofzo. Echt super
Ik herinner me en lees idd dat je 335 dagen er heen mag. De dagen dat je niet mag, waren dat niet de feestdagen??? Ja ik ga dat eens doen athina.
Ik boek altijd bij disney zelf. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik bij een Touroperator werk en echt voor een prikkie weg kan. Ik ga over 2 weken, met mijn vriendinnen en dan ben ik een week terug en ga ik met mijn werk als personeelsuitje. Voordat ik in het toerisme werkte, boekte ik ook bij disney zelf. Was vaak toch iets goedkoper.
Vaak zijn het franse feestdagen enz. Dagen dat het vaak heel druk is en je eigenlijk er liever niet wilt zijn haha. Maar die dagen veranderen ieder jaar dus je kan het beste effe bellen naar disney en vragen welke periode,s en dagen je niet binnen mag. Ik boekten meestal via vrij uit een tijd van te voren het kyriad hotel en dan alleen een overnachting. Maar ik heb ook vaak wat verder weg een hotel geboekt(15 min rijden van disney) en waren ook erg goede hotels http://webbooking.louvre-hotels.fr/default.aspx?t=b583c4c30e279&s=CA&l=nl-NL en dan bussy st georges of deze premireclass en dan ook bussy st georges. Hotels liggen langs elkaar. http://webbooking.louvre-hotels.fr/default.aspx?t=b583c4c30e279&s=CA&l=nl-NL
o ik zie dat je bij alle links dezelfde pagina krijgt. Als je op alle hotelmerken druk krijg je de hotels te zien en dan bussy st georges dat ligt 15 min rijden van disney