Hallo , hier ben ik weer met een bungalow vraag! De titel zegt het al ik twijfel dus tussen cp kempervennen of landal vennenbos, om samen met m'n man en zoontje (dan 3jaar) in mei naar toe te gaan. Wij zoeken een park met veel animatie, speelgelegenheid (liefst ook binnen) en een levendige plaza/ marketdome. Zelf neig ik meer naar centerparcsmaar een vriendin raadde het vennebos aan en de recensies van dit park zijn best goed! Wat denken jullie? Alvast bedankt
Vennenbos is erg leuk! Is vroeger centerparcs geweest, dus ook een gezellige market dome en een erg leuk zwembad! Leuke animatie ook en een kleine kinderboerderij.
Bedankt voor jullie reacties ! Ik denk dat het dan toch het vennenbos wordt. Weten jullie trouwens waar ik een kortingscode vandaan kan halen? Ik heb net de zwangerbox gehaald bij de Etos in de hoop dat daar bonnen in zitten voor landal maar helaas alleen voor sunparcs of cp.
Het Vennebos is echeuk voor ukkies! Puk en Pelle zijn super. De plaza is gezellig en het zwembad overzichtelijk, maar wel een subtropisch zwemparadijs. Kempervenne is het zwembad groter/leuker, maar meer voor grotere kindjes.
I love het vennenbos, heel geschikt voor jongere kindjes! In het zwemparadijs heb je een peuterbad waar het water ook echt laag staat. Mijn kleine van toen net 1 kon er gewoon op handen en voeten in kruipen; ze kon nog niet lopen maar toch gewoon zelfstandig helemaal haar gang gaan. Ook heb je zowel buiten een leuke speeltuin en kinderboerderij, maar binnen heb je ook een overdekte speelruimte met springkussen, ballenbak, speelhuisje enz. Ik vind het een enorme aanrader
Hoe lang wil je weg? En wanneer? Nu bij de hema namelijk een topactie. Voor weekenden en midweken buiten de schoolvakanties. Ook bij het Vennenbos. Ben je voor 159 euro voor een weekend en 139 euro voor een midweek weg. En dat is inclusief beddegoed en reserveringskosten!!! Echt een superdeal dus. Op de site van de hema koop je dan een vouchercode. Die mailen ze je toe. En op de site van landal.nl/hema kan je een reserveringsformulier invullen met daarin de datum en het park waar je naar toe wil gaan. Binnen 5 dagen krijg je dan bericht terug (was bij mij binnen 1 dag al).
Wow bedankt voor de tip we wilden eigenlijk anderhalve week ongeveer Gister kwam m'n man op ongeveer 850 voor 11 dagen vanaf 11 mei. Maar denk je dat ik ook via de hema twee midweken en een weekend kan boeken? Gr
Dat weet ik niet. Zal wel lastig worden denk ik zo. Maar misschien heb je geluk. Wij gaan naar Hoog Vaals. Op het formulier moet je eigenlijk 2 opties qua data en 2 opties qua parken invullen. Dat heb ik niet gedaan. Gewoon 1 datum en 1 park (gewoon 2x hetzelfde ingevuld). Je kunt het proberen. Je ziet, als je op landal.nl/hema klikt op weekendverblijf of midweekverblijf precies de periodes en welke parken dan nog vrij zijn. Als je huisdiervrij en rookvrij wilt, dan moet je dat bij opmerkingen even aangeven trouwens! Mocht het niet kunnen, dan zou je er ook een rondreisje van kunnen maken... hahaha.... voor het geld hoef je het niet te laten. Lommerbergen is trouwens erg vergelijkbaar met Vennenbos. Ook met een plaza en zo. En Landgoed het Loo heeft dit ook, wel iets minder spectaculair, maar ook erg leuk met kleine kids.