benieuwd hoe jullie het aanpakken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lieve85, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    Wij zijn ons aan het oriënteren op vakanties .zijn vorig jaar naar een camping in Frankrijk geweest en nu zouden we iets verder weg willen ,canarische eilanden of Griekenland.
    Maar als we een hotel zouden nemen ,wat meestal toch de leukste zwembaden heeft Enzo dan zit mij het tegen dat wanneer onze zoon in bed ligt in de avond dat we dan vast zitten op een balkon ,terwijl het beneden gezellig is. Den dat me man dit niet zo leuk vind .. appartement lijkt me daarom leuker . Iets meer vrijheid omdat zoonlief dan in een andere kamer ligt kunne wij dan ook nog binnen zitten bv of ff wat drinken pakken.
    Maar misschien denk ik wel te moeilijk ,vandaar me vraag hoe dien jullie dit?

en dan ook de reis van vliegveld naar hotel,mijn man vind mij overbezorgd omdat ik me zorgen maak dat onze zoon in de bus zonder autostoel zit en dust op schoot,
    dit heb ik nagevfaafr bij de reisorganisatie en dit is niet anders mogelijk.

Jullie ervaringen en ideeën ?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij hebben toen zoon 8mnd-15mnd-2jr was appartementen genomen. Deze hoorde bij de hotels dus hadden wel de faciliteiten van het hotel, maar het gemak van een appartement. Zoontje kon dutje doen en wij zaten op het balkon of 1 van ons ging even in de zon liggen aan het zwembad. Wij hebben altijd beneden gezeten met het appartement aan de zwembad zijdes dus we konden elkaar altijd zien/roepen oid. Dus lag ik in de zon konden we gewoon kletsen.
    s'avond lag zoontje sowieso later op bed of sliep in de buggy. We legde hem dan om half 10 na tandjes poetsen zo over in zijn bed. We konden dus met gemak wat eten en nog wat boulevard slenteren.

vorig jaar voor het eerst familie kamer genomen in hotel. Dat is eigenlijk gewoon 2 kamers aan elkaar met muur en deur ertussen.
    ook hier ging zoontje wat later naar bed en konden wij s'avonds gewoon nog wat op balkon zitten,drinken,of lezen/tv kijken/gezellig maken samen.
    Is ons prima bevallen en doen we deze zomer weer.

Het niet in auto stoeltjes zitten etc is hier niet anders in taxi en bus/trein.
    ik vind het ook geen fijn idee maar is geen rede voor mij om niet te gaan.
    Verder zocht ik altijd naar vakanties met beperkte transfer tijd of huurde we een eigen auto (met auto stoel!!)

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Vorig jaar op Kreta geweest via Eliza was here, dan heb je altijd hele vakantie huurauto erbij.We hadden app met privé zwembad zodat als zij sliep we nog alle ruimte hadden voor ons zelf.

Deel Deze Pagina