Als ik nies krijg ik steeds zo'n opdonder in m'n ribbenkast. Kent iemand die pijnlijke probleem, of weet iemand wat ik eraan kan doen? Ik nies normaal altijd voluit, maar dan komt het uit m'n buik. Dat gaat nu niet meer, en het is echt heel pijnlijk.. Groetjes, Madelief (29w)
Ook geen ervaring mee! Wat ik wel heb als ik onverwachts moet niezen is pijn in de rechter onderbuik, een ontzettende steek, dat heeft met de baarmoeder te maken zei mijn vlos! Succes ermee. en hopelijk ben je vlot van het niezen af
Ik krijg als ik moet niezen een flinke stekende pijn in mijn buik. Maar pijn rond de ribbenkast daardoor ken ik niet.
Als k nies krijg k altijd een opdonder ergens onder in mn buik .. ook erg pijnlijk ... k moet zeggen dat k ook meer nies als voorheen ..
Ja, niezen en hoesten is bij mij ook pijnlijk. Ik hou mn buik stevig vast, dat helpt volgens mij een beetje.
tip als je moet niezen, doe dit dan naar de rechterkan of links mag ook zo sluit je je blaas zeg maar! tipje van het zw gym maar ik ken het ook hoor als ik nies, dan heb ik ontzettend pijn in de buik! maar dat heeft hoogwaarschijnlijk met de banden te maken! ik hou ook altijd mijn buik vast, en soms komt die nies er niet helemaal goed uit omdat ik dan bang ben van de pijn erg vervelend is dat