no fence naar niemand toe... maar het is een beleving.... en dan doet het er niet toe hoe lang iemand bezig is, want iedereen wil hier zwanger worden..... en sommige mensen worden eerder zwanger dan dat ze verkouden worden..... en daar horen wij ALLEMAAL niet bij....
Nou je hoeft niet te gaan schreeuwen hoor Ik zei toch ook....maakt niet uit hoe lang je bezig bent, iedere ronde is er 1 teveel....of het nu je 1e, 10e, of 45e is.... Ikzelf had dit na 6 maanden ook, het gevoel waarom lukt het niet enz. maar nu ik in ronde 45 zit en 4 jaar verder denk ik: "waar heb ik me toen druk om gemaakt? Kijk waar we nu beland zijn, in de mmm en we moeten er zoveel voor over hebben, ik moet me nu druk gaan maken en toen niet" Maar goed dit wordt een eindeloze discussie dus ik hou erover op Aan de topic starter waar het om gaat, meid nogmaals ik wil je een knuffel geven en ik hoop dat je snel zwanger bent.
Zeker herkenbaar, hier ronde 4, ook ik zie overal 'opeens' zwangeren (volgnes mij waren die r eerst ook wel maar viel me minder op)en nu ook directe omgeving: nicht, vriendin, oud-klasgenootjes, dirigente, collega...en over de tv reclames nog maar zwijgen over de pyjama papjes etc(!) maar wij hoop ik ook HEEL gauw! Succes allen ! liefs regenboogje
heeeeeel herkenbaar. Vooral als je bijna geen kans hebt gehad. Ik zit in mijn 7e maand en wacht nog op mijn vierde ronde. Errug frustrerend. Zo heb ik voor mijn gevoel niet eens een kans. xx Kitty
owh nee ik geef het niet op. Maar soms heb je zo'n dipje. Je kunt het met niemand delen en je vent die vind dat je maar zeurt en zegt als het niet gaat gaat het niet. Dat wil ik niet horen. Grrr
Nou als mij vent zo iets tegen me zou zeggen dan kreeg hij de wind van voren Meid, schrijf gewoon lekker van je af, daar is dit forum voor
lieve meiden (JAH DAT ZIJN JULLIE ALLEMAAL) begrijp me niet verkeerd. Tuurlijk snap ik dat ik kort bezig ben. Maar iedereen in mijn omgeving is binnen 3 maanden zwanger geworden. Ze keken een keer lief naar elkaar en waren zwanger . En ze deden niet eens iets speciaals. Ik eet gezond. Laat mijn koffie staan. En geloof me dat is heel bijzonder. Ik wil absoluut niet klagen maar had gewoon zo'n gevoel. En als ik dan lees dat zoveel meiden moeite hebben met zwanger worden zink een beetje de moed. Maar ook besef ik dan heel goed zwanger worden doe je niet, het wordt je geschonken en het is een wonder. En jah ik geloof in het lot. Het heeft zo moeten zijn dat ik nog niet zwanger ben. Alleen vraag me niet waarom het zo is en waarom de ene een gezond kind krijgt maar tijdens de zwangerschap leeft als een varken en iemand die zich heel goed aan alles houdt een gehandicapt kind krijgt. Dat snap ik ook niet. Maar alles heeft een reden. Goed ik raak van de topic af. Mijn jullie zijn geweldig.
Dat heb je mooi geschreven meid. Maar blijf erin geloven en laat de hoop niet vallen, hoe moeilijk dat soms ook is.
ja Anita, het lijkt soms heel oneerlijk verdeeld in het leven. Probeer toch hoop te houden, dat lijkt me heel belangrijk zeker in dit stadium. Jullie zijn echt nog kort bezig, het kan gewoon echt even duren dus ik hoop dat je toch nog vertrouwen in je lijf kan hebben. Het lijkt me zo frustrerend voor je als je nu al de hoop verliest. Daarmee veroordeel ik je niet hoor, want ik hoop ook elke ronde weer dat het raak is en ben teleurgesteld als het niet zo is. Maar het kan echt even duren voordat het raak is. Ik hoop dat je snel zwanger bent en jij niet alleen, maar dat hoop ik voor alle meiden met een kinderwens. Zet 'm op meis!
ook ik kanhet gevoel maar ja sneller gaat het helaas niet en soms ook maar beter ook denk ik dan heeft het wel zo moeten zijn hoop deze ronde ook weer zwanger te worden maar als het nie lukt ik geef de hoop niet op su6 meis
ok meid je moet het ook niet op geven ik hoop echt dat je niet in de mmm terecht komt maar mocht dat zo zijn kunnen de doktoren heel veel doen voor je. als mijn man niet naar me zou willen luister krijgt ie de wind van voren zo als vlinder zegt. je gaat samen voor een wondertje dan moet je er ook voor elkaar zijn als er wat is. ik vind als je dat niet doet klopt er iets niet vind ik hoor meis probeer positief te blijven ik weet als geen ander hoe moeilijk dat kan zijn maar probeer het het is nooit zo duister of het word wel weer licht knuf voor jou
Inderdaad helemaal mee eens, je gaat er met z'n 2en voor. Ik ga in febr de MMM in maar ga niet alleen, gelukkig heb ik een vriend die erg meeleeft en iedere stap meeloopt, om het zo maar te zeggen. Suc6 en je moet de moed niet opgeven, deed ik ook maar geloof MIJ daar wordt het ook niet beter door. Gewoon doorgaan, je moet maar zo denken je bent niet de enige hier die dezelfde problemen hebben gehad of nog doormaken. Gelukkig is er ZP .... WE zijn er voor elkaar toch????? Grts
Als ik lees hoe lang sommige meiden bezig zijn dan krijg ik al de bibbers. Ik ben ook nog maar kort bezig, maar al ruim een jaar pilvrij (we deden het met condoom). Ik vind het super knap van iedereen hoe ieder ermee omgaat, maar ik hoop toch zo erg dat moeder natuur mij gezonde genen heeft meegegeven. Mijn zus, nicht en schoonzus waren direct zwanger dus ik hoop ook dat wij het geluk hebben. We zitten in ronde 4, maar daarvan was ik 2 niet goed gericht mee bezig. Deze ronde echt pas. Dus op hoop van zegen. Voor de meiden die heel lang bezig zijn. Ik hoop dat 2010 jullie jaar mag worden
Tja wij zijn nu 10 mnd bezig dus al best een poosje, het is niet voor iedereen vanzelfsprekend, maar we blijven klussen en volgens mij hebben wij nu wel een groot kasteel bij elkaar geklust Suc6 meid en hoop voor je dat je snel zwanger wordt
typje@ we zijn er zeker voor elkaar om elkaar te steunen en op geven kan altijd nog als de doktoren uit eindelijk ook niks meer kunnen doen toch? of heb ik het mis
Daarom en laten we gewoon de hoop erin houden We wachten mooi de MMM af idd We houden elkaar op de hoogte, ik ga morgen een testje doen ( de zoveelste) Ik laat het nog weten
Ik voel al twee weken enorme krampen en kleine steken in de onderbuik... Maar ben vanaf mei vorig jaar al niet ongi geworden, maar tot nu toe nog geen rode duvels gehad Ook de hoofdpijn en duizelingen heb ik vooral smorgens. Het wachten is nu op de postbode die mij de testen komt brengen.
Nou de postbode is langsgeweest mte de testen Heb nu 1 test gedaan en zag een heel vaag streepje ( bijna niet te zien) dus had een tweede gedaan uurtje later en die was negatief:x Dus ga denk ik gewoon even wachten met testen grts