Hoooooi, Hoe hebben jullie dat gedaan? Samen testen of...? Mijn vriend en ik wonen nog niet samen en hij is veel onderweg voor z'n werk dus zou over 14 dagen alleen moeten testen.. Als het raak is wil ik het wel op een speciale manier vertellen en niet even snel via de telefoon ( wat misschien wel heel erg moeilijk gaat zijn op het "Moment supréme") Hebben jullie leuke ideeen of tips? Groetjes!!
Hier testen we altijd samen Ik heb van iemand gehoord dat ze na het testen ´Hoi Papa´op haar buik schreef en zo haar vriend inlichte, vindt ik wel lief!
Wij testen samen. Maar je zou ook een speen of slabbetje met "Papa is lief" (ofzo) kunnen geven. Of het boekje "Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" van Kluun. (Sowieso wel een aanrader. Erg geinig boekje!)
Hier hebben we samengetest. Veel te vroeg pakte ik de test weer op, om te kijken of hij het nog deed (was zo'n digitale waar een soort zandlopertje heen en weer liep) en toen begon ik te gillen. Dit omdat er dus al in het scherm stond ZWANGER. Mijn man dacht dat ik hem in de maling zat te nemen. Samen testen is leuk! Mijn man vond in ieder geval van wel.
ik test alleen. Juist omdat ik hem wil verassen als het raak is. Ik heb al een speentje in huis met 'pappa is the best' erop staan en wil een t-shirt bestellen waar 'ik wordt papa' opstaat en die dan aan hem geven.
O meiden, Wat is dit een leuke topic. Ik heb daar ook wel eens over nagedacht hoe ik het mijn man zou vertellen. Misschien zijn er meiden met nog meer tips? Dan kan ik die vast onthouden. Het idee met het speentje en t-shirt is super!!! Waar laat je zo'n shirt maken? Of stel ik nu een hele domme vraag haha
hoi meiden. ik lees even mee. ben ook opzoek naar een manier waarop ik mijn vriend kan vertellen als het raak is
Mijn vriend wil ook verrast worden. Dus als ik een positieve test in handen heb ga ik deze inpakken. Ook heb een een baby t-shirtje gekocht met de tekst: Papa`s Kanjer
Ik ben er nog niet uit of ik samen wil testen. Enerzijds lijkt samen testen me superfijn omdat je dan niet alleen bent als je het nieuws verneemt. Het lijkt me fijn om die 1e emotie te kunnen delen. Anderzijds lijkt het mij ook super om hem te verrassen met het nieuws... dilemma
wij hebben de eerste drie keer samen getest (1 mk), straks ga ik om een test en dan denk ik dat ik hem lekker laat wachten tot vanavond. tenzij hij zelf belt...
Wat ik altijd al heb willen doen maar hier helaas niet de kans voor heb gekregen toen ik zwanger bleek: Lekker koken voor hem, kaarsjes aan, tafel opdekken..je weet wel alles er op en eraan. Dan op zijn bord babyslofjes erop leggen en de borden bedekken met zo'n deksel. En dan van zijn reactie genieten op het moment dat ie zn deksel omhoog tilt Ach wie weet ooit in de toekomst
Wij waren meer dan een jaar bezig voor dit kindje, dus op een gegeven had ik een beetje de boel opgegeven en teste pas als ik echt wist dat ik overtijd was. Ik was 5 dagen overtijd , maar het konder er ook pas 2 zijn en ik wilde hem dus verrassen, maar ik wist toch dat het geen positieve test zou zijn dus heb ik hem maar verteld dat ik de dag erop zou gaan testen samen met hem als hij thuiskwam van zijn nachtdienst. Die ochtend ( had de hele nacht nauwelijks geslapen) was ik al ontzettend vroeg wakker en kon niet meer slapen dus ging ik testen, ik dacht dat het toch negatief was en keek al niet meer en wilde al weglopen...maar binnen 1 min stonden er dus 2 streepjes!! Ik was zo blij dat ik allemaal sprongetjes maakte in huis, maar nu moest ik nog wachten op mijn vriend.. die later was als normaal grrrr haha En toen zat ik rechtop in bed en ik riep hem naar boven toe en liet het hem zien, hij was zooo blij... maar dus mijn verrassing wat ik wilde doen is er nooit van gekomen maar ik hem wel alleen getest en hem gewoon met een positieve test kunnen verassen.
Mijn man wist dat ik zou gaan testen, dus toen de test posi was ben ik half huilend/half happy-hysterisch met die test zwaaiend de slaapkamer opgerend ...Toen was het wel duidelijk geloof ik .
Ik heb hem van te voren verteld dat ik ging testen. Heb de testjes wel op de wc gedaan en ze daar laten liggen. Toen ik 2 streepjes zag, begon ik al helemaal blij te roepen dat hij moest komen kijken. Geloof dat hij zich bijna de benen brak om zo snel mogelijk te komen
Ik ben een mierenneuker, ik weet het, maar als je het dan toch op een shirtje laat drukken is een spelfoutje wel jammer: "word", zonder t dus
Goeie tip.... Wel sneu als hij heel trots met een shirt loopt waar een spelfout inzit Haha dat zou mij ook nog kunnen overkomen
Haha, volgende keer schrijf ik 'hoi papa' op mijn buik, ik vind dat echt een geweldig idee Mijn man wist dat ik ging testen, het was om precies te zijn in een wc'tje op het strand... ik liep al een week over tijd en stelde de test steeds uit (het was voor ons een grote verrassing dat ik niet ongesteld werd namelijk), maar toen ik eenmaal die test had wilde ik metéén testen! En tja, we zaten toen op het strand, want op de heenweg waren we ff langs de drogist gereden.... Na mijn plasstraal heb ik de test meteen weer in het doosje gedaan en ben teruggelopen naar mijn man die vol smart zat te wachten. Ik had al wel 2 streepjes gezien maar dacht dat het niet kon en ik vond dat hij maar moest kijken Maar volgende keer wil ik zeker zelf testen en iets leuks voor hem verzinnen!