Herkenbaar, maar vaak pak ik deze momenten wanneer mijn man gaat sporten. lekker muziek aan, voeten scrubben insmeren en lakken, maskertje op, enzovoorts, lekker tijdschrift erbij en een heerlijk kop thee... Want avonds kruip ik toch het liefst tegen mijn man aan, heerlijk nog even knuffelen....
mijn man gaat altijd eerder naar bed dan ik. hij is een vroege vogel dus ook op tijd naar bed omdat hij gewoon moe is. als de jongste straks geen late fles meer wil is de avond weer echt helemaal van mezelf! ik vind het heerlijk lekker op de bank hangen zonder gezeur welk programma we beide mee kunnen leven.. nageltjes lakken idd.. en nog meer dingetjes waar ik zelf gewoon van kan genieten zonder pottenkijkers
Niet in de avond...want wij gaan inderdaad samen slapen... Maar nu in de ochtend ben ik de enige nog beneden en dan pak ik mijn moment ook...straks nog 10 km lopen met de hond dan neem ik ook altijd even lekker mijn eigen moment.
Oh dit doe ik dagelijks Nog even lekker buiten zitten of gewoon lekker rustig boven, m'n man is meestal druk met iets anders, kan ik lekker even van de stilte genieten!
Heerlijk inderdaad zulke momentjes. Al moet ik zeggen dat ik die ook vaak in de ochtend heb, als ik dan de kinderen naar school heb gebracht. Ik doe dan vaak een half uurtje yoga en het is zo lekker om daarna nog even op mn mat te blijven liggen en na te denken over van alles en nog wat.
Dat klinkt heerlijk! Wij wonen -overigens geheel naar tevredenheid- in een nieuwbouwwijk, dus wij hebben geen krekels of andere natuurlijke geluiden. Ik heb minder slaap nodig dan mijn man, dus op zich is het geen raar idee om af en toe wat langer wakker te blijven. Uit gewoonte gaan we altijd samen naar bed, op een moment dat ik meestal echt nog niet moe ben. Ons zoontje is een behoorlijke nachtbraker, dus dat minder slapen regelt zichzelf wel Als hij 's nachts wat beter gaat slapen dan ga ik ook eens zo'n momentje voor mezelf pakken!
Ja herkenbaar en niet raar. Vindt mijn man wel kennelijk want die kwam mij van de week ophalen. Zag me zitten met een wijntje en de laptop. Wat doe je? Nou gewoon.. even zitten.. zonder jou. Luid gelach en hij vertrok weer. Om 5 minuten later als een klein kind voor me te staan zwaaien met zijn blote pielemuis. Daar ging mijn avond.
Haha mijn vriend heeft ook de romantiek van een bouwvakker Ik vind het heerlijk die momenten alleen. Mijn vriend heeft wisselende diensten. Dat betekend dat hij vaak om half 12 pas thuis is. Heerlijk Tijdens mijn zwangerschappen had ik het echt nodig om even alleen te zijn voor bedtijd. Maar ja ik kreeg het niet uitgelegd dat het niet aan hem lag...
Ik ga eigenlijk zelden samen met mijn vriend slapen. Hij heeft gewoon minder slaap nodig dan ik. De keren dat hij vroeg in bed kruipt en ik dan nog heerlijk beneden kan kiezen wat ik doe, vind ik dan ook heerlijk!
Heel erg herkenbaar. Ik heb dat echt nodig. Een momentje voor mezelf. Heb een drukke man en drukke kinderen.
Herkenbaar hoor. Alleen omdat ik er vaak vroeg uit moet en op vrije dagen ook meestal eerder als manlief ivm kleine meid die nog bij me drinkt, ga ik nu als de kinderen op bed liggen en m'n man thuis is even een half uurtje wandelen (pokemons vangen). Dan lig ik er niet zo laat in. Kom toch al standard slaap tekort Of s nachts na een voeding als ik klaarwakker ben even een half uurtje beneden zitten
Herkenbaar! Mijn man is van maandag tot en met vrijdag in het buitenland. Dus als de kleine dan op bed leg, lkkr m'n favoriete serie op en plof in de bank! Echt even me-time
Whahaha dat zou mijn vriend ook doen 😂 Ik heb overigens om de week de hele werkweek de avond voor mezelf. Heerlijk rustig, mijn eigen programma's of films kijken met een wijntje. Dat laatste word nu vervangen voor Limonade
Die van mij wel. Werkt als agent, dus vaak avond of nachtdiensten. Ook op zijn tijd best saai. Zeker als mijn dochter dan ook bij haar vader is op zo'n avond. Maar toch, boek erbij of een flauwe film aan, theetje of wijntje, en even die rust pakken. En soms even schoonmaken. Niemand die in de weg loopt! Muziek erbij en alles op zijn gemakje. Hebben wij mamma's gewoon nodig 😎😎