Batuhan is de 21ste jarig. Hij wordt 1!!! Helaas heeft hij een heel medisch verleden. En ligt nu alweer bijna 2 weken in het ziekenhuis. Dus helaas nog helemaal niets kunnen regelen voor zijn verjaardag. Omdat hij nu zo ziek is(geweest), willen we geen uitgebreid feest. Misschien een tijdje later dat we de famillie enz uitnodigen, maar op zijn verjaardag hooguit met z'n 10en (incl wij 3en) Nu wilde ik heel graag zo een mooie kindertaart laten maken. Maat helaas redden we dat niet meer. Nu wil ik een fototaart laten maken. Maar ivm met het medisch verleden van batuhan en de angst om hem steeds kwijt te raken (is afgelopen woensdag nog gestopt met ademen) wil ik niet in een foto van batuhan snijden. Heel raar misschien maar het geeft mij te veel emoties. Nu wil ik inplaats van een foto van batuhan een leuk plaatje cars ofzo met zijn naam en 1 jaar!!! Er op. Wie zou dit voor mij kunnen bewerken? Zodat ik dat plaatje in plaats van een foto kan gebruiken voor de Hema taart? Sorry voor het lange verhaal
Zou ik graag voor je willen doen meid!!! Als je een leuk plaatje hebt, en een beetje verteld wat je wilt maak ik het vanavond en anders morgen voor je! PS: heel erg veel sterkte de komende periode! Hopelijk is je mannetje snel weer thuis!
Meid ik stuur je mijn email even via pb, dan kun je me het plaatje en je wensen doorsturen en dan wil ik wel wat proberen te maken. Groetjes Anita (ps mijn kids zijn gezond en zelfs ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze 'aan te snijden' ) Groetjes Anita
heel veel sterkte met batuhan en idd vond ik het ook een gek idee om in het gezicht van mijn kind te snijden. ik zie dat al meerdere personen zich hebben aangeboden. heel veel plezier op de verjaardag
Bedankt meiden. Ik durf het haast niet hardop te zeggen, maar als batuhan vandaag geen saturatiedalingen meer heeft mogen we morgen misschien naar huis. Dan stuur ik de plaatjes. Hebben jullie nog ideetjes voor een leuk thema? Ik kom niet verder als cars hihi. Duimen jullie dat we morgen naar huis mogen. En dat hij ook is lekker kan genieten
O wat erg zeg.Hoop dat het allemaal goed komt met jullie jochie!En dat jullie morgen weer lekker thuis zijn met het hele gezin.. Ik ben helaas niet echt goed in plaatjes maken,sorry! Veel sterkte met alles
Ik zal zeker voor jullie duimen!! Ik heb een heleboel kitjes waar ik wel wat mee kan... Een thema waar ik zo aan denk is 'grote jongen' en 'feest'. Cars is natuurlijk ook superleuk! En echt jongentjes-achtig Deze kan je natuurlijk ook combineren Ik zie dat Pluk ook al aangeboden heeft om wat voor je te maken. Ik hoor het wel als je ook mijn hulp wilt. Vind het erg leuk om zo te knutselen en iets moois te maken.
Ik ben er niet zo goed in, maar zie dat je al aanbiedingen hebt Ik wilde ook geen taart met een afbeelding van Mayron hoor. Eerst moest ik dan in zijn gezicht snijden en dan zou hij pgegeten worden haha, dus heb ik ook niet gedaan. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met kleine Batuhan, dikke knuffel...
Ik hoop zo voor je dat er iets moois uit komt!! En jeetje heeeeeel veeeeel sterkte toegewenst! Jullie maken wat mee zeg!!
Bedankt allemaal! Super lieve reacties! Minya en pluk als jullie beiden iets willen bewerken dan kiezen we daar 1 uit of 2 voor over een tijd een iets verlaat uitgebreider feestje. İk dacht eerst aan Cars maar vind Batuhan daar eigenlijk nog te klein voor. Nu zaten we dus te denken aan het thema Sesamstraat? İs dat wat denken jullie? En dan willen we vooral op zijn taart koekiemonster. Batuhan heeft daar een erg leuke pijama van, het staat hem superschattig! En sunda hij in het zh ligt mormem we hem ook koekiemonstertje. Dus dat zouden we erg leuk vinden. Heb al een site gevonden met feestartikelen in de thema Sesamstraat. İk ben helemaal happy bijna een jaar geleden de 26ste zeiden ze dat kindjes met zo een hersenbloeding het voor 90% niet redden. En dat we overal rekening mee moesten houden. En kijk ons kanjer nu! ( ok hij is vaak ziek, maar ons vechtertje is er!) Dat is het belangrijkst! We zijn super trots op hem!!!
En over dat snijden van de foto, hahaha dacht dat jullie zouden zeggen dat, dat geen gezonde manier van denken is en dat ik maar even contact moest opnemen met de ha ofzo hahaha. Maar ik ben dus niet de enige
Tuurlijk ben je niet de enige...ik zou dat ook niet willen! Hihi! Ik ga voor je duimen meid! Dat ie lekker naar huis mag! Enne..dat vechtertje vecht ook om lekker bij mama te blijven...die is natuurlijk super lief voor hem!
Dat snijden in een foto van je kind..........HEEL HERKENBAAR!!! Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben de 21 ste met een fantastische taart!!!
Meid wat hebben jullie al veel meegemaakt met jullie zoontje! Hopelijk krijgt hij een prachtige eerste verjaardag, en red jullie vechtertje het! qua thema zou je ook Bumba kunnen doen... Weet niet of je zoontje daar van houd, maar mijn dochter is helemaal gek van bumba. Hier zijn ook slingers etc. van te vinden.
Bedankt meiden! Consider batuhan zijn ontwikkeling loopt een heel stuk achter dus ik denk eigenlijk niet dat hij dat door zal hebben. Batuhan ligt sinds gisteren dus zonder zuurstof. Ik denk dat we dus vandaag naar huis mogen want hij heeft toch best veel dalingen gehad. Ze duurden wel kort. Maar de vpk komt natuurlijk niet voor elk piepje. En zien dus al die dalingen niet. En voor hun is het dan goed. Mar voor mij voelt het nog niet helemaal ok
Nee hoor, da's volgens mij best normaal... Ik kan 't ook niet.. (Of wij zijn allemaal raar of zo, kan ook nog.. ) Maar wat hebben jullie al 'n boel meegemaakt met 'm zeg, ga d'r maar aan staan!! Hopelijk hebben jullie straks een geweldige 1-e verjaardag met 'm en gaat 't elke keer een stukje beter!!
jeetje, wat heftig voor jullie zeg! hoop dat hij snel naar huis mag en jullie een geweldige eerste verjaardag kunnen vieren met hem!