ik heb een aantal oktober2009 mama's ontmoet en in maart ga ik er nog een paar ontmoeten ook een paar amsterdamse mama's en daar heb ik ook binnenkort weer een meeting mee
Een hoop van de februarimama's, Caruli en binnenkort Ikdus. Er zijn hele mooie vriendschappen ontstaan, heel bijzonder!
Grappig zeg, vriendschappen, samen babyzwemmen, dat had ik niet gedacht. Ik ken niemand persoonlijk maar heb wel een aantal dames gezien die ik ken van een dorp waar ik vroeger woonde. Al weten zij niet dat ik hen herken op ZP denk ik
Ik ken voor zover ik weet niemand van hier in t echt, maar er zijn wel een paar mensen die ik wel zou willen ontmoeten, alleen die wonen zo ver weg, helaas!
Ik ken mamavanbas, dat is al jaren m'n beste vriendin. En dankzij de april mama's 2008 al verschillende meetings gehad met Simone79 en Booky, en binnenkort ook Isra aangezien zij onze trouwreportage gaat maken.
hey lydia, zie dat je ook uit veghel komt wat toevallig waar uit veghel?? ik woon vlakbij het ziekenhuis, msschien ben ik je weleens tegen gekomen haha
Ik heb hier ook hele leuke vriendschappen aan over gehouden. Ik heb de trouwreportage van Booky gedaan en daarnaast spreken we ook wel een af met mannen en kids en ik ga ook regelmatig om met Isra en zondag komt nog één van de april2008-mama's.
Nope nog niet echt mensen ontmoet die ik hier op zwp ken .. Misschien binnenkort eens een meeting houden met de parfum dames en met Minyaweth
Ja twee hele leuke vriendinnen over gehouden aan de april mama's 2007. We zijn nu toevallig ook weer alle drie zwanger in 2010. Eentje in mei uitgerekend en ik met nog 1 in juli. We zien elkaar zoveel we kunnen.
Een paar dames van de maand mama's heb ik een paar keer in het eggie gezien. Ik ken ook nog wel een paar anderen maar das niet voor de gezelligheid zeg maar
Ik ben een keer naar een meeting geweest van de januari 2009 mama's. Ik heb ze daarna niet meer ontmoet, maar volg ze wel vrij intensief via hyves (het forumonderdeel zelf niet meer, dat kostte me te veel tijd). En binnenkort een amsterdamse mama's meeting. De vorige heb ik helaas gemist. Ik heb maia al ontmoet omdat ze de taart voor mijn zoontjes verjaardag heeft gemaakt
Ja Sjan bij toeval achter gekomen dat het me overbuurvrouw is. Haha was erg grappig! En verder kom ik wel eens dames tegen in de winkel die hier ook op Zp zitten. Soms die ik ken en misschien ook wel zonder het te weten aangezien ik in een babywinkel werk.