Ken je elkaar ook in het echt?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb een aantal meiden van de dec 2007 mama's al wel eens ontmoet.

Miep en miep, Frederike, Ayse, Sanneke, Britt, Momhairy, Essebes, Kelly, Misskeita, Alieke, Maartjeh, Bianca, Salapio, Olga, Gerda, nelly, French en Lindy (dat waren ze volgens mij ?)

Tijdens mini meets en een grote meet. Hopelijk binnenkort weer

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ken ook een aantal meiden van hier, leren kennen bij de maart mama's destijds. Erg leuk, al diverse meetings gehad en mrg weer!:D

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij ken ik jou wel!

Hier de walvisjes die elkaar persoonlijk kennen.
    De meeste mod'jes heb ik wel eens gezien.
    Jan en Lotte heb ik gezien.
    Ook een dorpsgenootje tegengekomen en iemand die haar kids op hetzelfde KDV heeft, haar dus inmiddels ook eens gezien ;)
    Ow, iemand van hetzelfde ziekenhuis gezien!

oef...zijn er al best veel!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ken er meerdere. Sowieso schrijven er hier (waarvan ik weet ) 2 meiden die ik al kon.

Verder heb ik een leuke vriendinnen groep over gehouden aan de september 2008 mama's.
    Met een groepje van 7 proberen we regelmatig te gaan lunchen, en met een paar spreek ik wel eens apart af voor een bakkie.
    We hebben net weer een grote meeting gepland ( voor de moeders + kindjes ) en is altijd erg gezellig.

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

in persoon ken ik er 4 (waarvan ik weet)
    Via de mama topic, veel via hyves.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ken ik persoonlijk;
    Mama's van Januari 2008
    MissyZuilen
    Wendy1983
    Mamastarlight
    Tipp42hgg
    Mik25
    Daantje25
    Mieke8
    Maranka
    Jannegie

Euhm, dat was t wel geloof ik

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    volgens mij zitten er wel meer hier op die mij kennen maar het niet zeggen:) soms heb ik het idee dat me iemand bekend voor komt

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ben je berucht?:p

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee dat niet haha maar vaak loop ik in de winkel en dan zegt opeens iemand hey jou ken ik van zwangerschapspagina! :D

10. ProudMum

Dat heb ik nog nooit gehad Mamabeer, maar ik heb wel vaak het idee dat dames die actief zijn op ZP bij mij in de winkel komen

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ken van het forum hier, wonders2 en beertje86:)

12. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    @TruusdeMier; Ik zie dat je uit Utrecht komt! Welke winkel heb jij dan? Het was toch een baby-winkel? Wellicht ben ik er ook wel eens geweest :)

13. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik kan rachel1984 van gezicht echt :D tante rachel :p
    en verder alleen mensen van naam en msn ;)

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Bij de Augustus 2008 mama's hebben we een heel hecht clubje en we meeten regelmatig, dus die dames ken ik goed. Extra goed contact heb ik met Sjudith, we zijn toch wel vriendinnnen geworden en het is jammer dat we zo ver uit elkaar wonen. Ik ben zelfs mee geweest op haar vrijgezellenweekend. Verder is MamaRianne een vriendin van me, zij is hier door mij terecht gekomen.

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

(ik hoop dat Truus het niet erg vindt dat het zeg, maar ik heb het ook hier ergens gelezen;))

Volgens mij werkt ze in het Kruidvat.;)

16. ProudMum

Nee hoor Lucia, dat mag je best wel zeggen hoor!

PrrrSam, JeWe werkt in een babywinkel;)

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #77 klingel, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    :)
    haha! die schommeldame die overvallen werd was ik! :)
    superlieve actie van jullie, mij overvallen met chocola en beautyspul en rosee terwijl ik in mijn onwijze MK-dip zat! *knuf*

idd, 'de schommel' beschouw ik als bijzondere vriendinnetjes, die elkaar ook live zien.
    de 1e date was heel eng maar net zo supervertrouwd! :)

verder de augustusbus: 1x met 20 babes tegelijk gemeet, heel leuk. sindsdien wordt er ook onderling 'ge-mini-meet'.

en verder zien elke, cin, bowen en ik elkaar 'als kwartetje' live om te thee-en en vooral: te gourmetten :D

elke (DE elke van DE nadine die overal onder banners 'hangt') is een heel dierbare vriendin geworden. we noemen elkaar 'sus' en dat zegt wel iets over de band.
    heb haar eergisteren nog een dag, avond en nacht gezien (ben er nog moe van ;))

had trouwens nooit verwacht dat ik ooit op een forum zou zitten, en al helemaal niet dat ik meisjes live zou willen/durven ontmoeten. :D
    maar het blijkt dat als je het al schrijvend goed kan vinden, dat live ook vaak het geval is.
    daarbij wordt de band sowieso versterkt door het delen van lief&leed, en het elkaar volgen met 'dat ene gemeenschappelijke doel' (zwanger worden en blijven) of andere heftigheden.

er zijn er nog wel wat van wie ik nu zeker weet dat een live date een succes zou zijn. ik noem een nynke, een sikki, een michelle, een female, een lucia, een BEG, een mermaid, een zora, een bright, een silvia, een loesie en nog meer MMMeisjes.

wat dat betreft ben ik het niet eens met beatrix, die in haar nieuwjaarstoespraak zei dat internet mensen niet bijeen brengt ;)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik ken eigenlijk niemand in het echt, terwijl ik zo naar bereke toe kon gaan haha ze woont maar 15 minuten hiervandaan

19. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

cherryayden is mijn nichtje

spinnekop

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama