Ik heb een aantal meiden van de dec 2007 mama's al wel eens ontmoet. Miep en miep, Frederike, Ayse, Sanneke, Britt, Momhairy, Essebes, Kelly, Misskeita, Alieke, Maartjeh, Bianca, Salapio, Olga, Gerda, nelly, French en Lindy (dat waren ze volgens mij ?) Tijdens mini meets en een grote meet. Hopelijk binnenkort weer
Ken ook een aantal meiden van hier, leren kennen bij de maart mama's destijds. Erg leuk, al diverse meetings gehad en mrg weer!
Volgens mij ken ik jou wel! Hier de walvisjes die elkaar persoonlijk kennen. De meeste mod'jes heb ik wel eens gezien. Jan en Lotte heb ik gezien. Ook een dorpsgenootje tegengekomen en iemand die haar kids op hetzelfde KDV heeft, haar dus inmiddels ook eens gezien Ow, iemand van hetzelfde ziekenhuis gezien! oef...zijn er al best veel!
Ik ken er meerdere. Sowieso schrijven er hier (waarvan ik weet ) 2 meiden die ik al kon. Verder heb ik een leuke vriendinnen groep over gehouden aan de september 2008 mama's. Met een groepje van 7 proberen we regelmatig te gaan lunchen, en met een paar spreek ik wel eens apart af voor een bakkie. We hebben net weer een grote meeting gepland ( voor de moeders + kindjes ) en is altijd erg gezellig.
Hier ken ik persoonlijk; Mama's van Januari 2008 MissyZuilen Wendy1983 Mamastarlight Tipp42hgg Mik25 Daantje25 Mieke8 Maranka Jannegie Euhm, dat was t wel geloof ik
volgens mij zitten er wel meer hier op die mij kennen maar het niet zeggen soms heb ik het idee dat me iemand bekend voor komt
nee dat niet haha maar vaak loop ik in de winkel en dan zegt opeens iemand hey jou ken ik van zwangerschapspagina!
Dat heb ik nog nooit gehad Mamabeer, maar ik heb wel vaak het idee dat dames die actief zijn op ZP bij mij in de winkel komen
@TruusdeMier; Ik zie dat je uit Utrecht komt! Welke winkel heb jij dan? Het was toch een baby-winkel? Wellicht ben ik er ook wel eens geweest
Bij de Augustus 2008 mama's hebben we een heel hecht clubje en we meeten regelmatig, dus die dames ken ik goed. Extra goed contact heb ik met Sjudith, we zijn toch wel vriendinnnen geworden en het is jammer dat we zo ver uit elkaar wonen. Ik ben zelfs mee geweest op haar vrijgezellenweekend. Verder is MamaRianne een vriendin van me, zij is hier door mij terecht gekomen.
(ik hoop dat Truus het niet erg vindt dat het zeg, maar ik heb het ook hier ergens gelezen) Volgens mij werkt ze in het Kruidvat.
haha! die schommeldame die overvallen werd was ik! superlieve actie van jullie, mij overvallen met chocola en beautyspul en rosee terwijl ik in mijn onwijze MK-dip zat! *knuf* idd, 'de schommel' beschouw ik als bijzondere vriendinnetjes, die elkaar ook live zien. de 1e date was heel eng maar net zo supervertrouwd! verder de augustusbus: 1x met 20 babes tegelijk gemeet, heel leuk. sindsdien wordt er ook onderling 'ge-mini-meet'. en verder zien elke, cin, bowen en ik elkaar 'als kwartetje' live om te thee-en en vooral: te gourmetten elke (DE elke van DE nadine die overal onder banners 'hangt') is een heel dierbare vriendin geworden. we noemen elkaar 'sus' en dat zegt wel iets over de band. heb haar eergisteren nog een dag, avond en nacht gezien (ben er nog moe van ) had trouwens nooit verwacht dat ik ooit op een forum zou zitten, en al helemaal niet dat ik meisjes live zou willen/durven ontmoeten. maar het blijkt dat als je het al schrijvend goed kan vinden, dat live ook vaak het geval is. daarbij wordt de band sowieso versterkt door het delen van lief&leed, en het elkaar volgen met 'dat ene gemeenschappelijke doel' (zwanger worden en blijven) of andere heftigheden. er zijn er nog wel wat van wie ik nu zeker weet dat een live date een succes zou zijn. ik noem een nynke, een sikki, een michelle, een female, een lucia, een BEG, een mermaid, een zora, een bright, een silvia, een loesie en nog meer MMMeisjes. wat dat betreft ben ik het niet eens met beatrix, die in haar nieuwjaarstoespraak zei dat internet mensen niet bijeen brengt
ik ken eigenlijk niemand in het echt, terwijl ik zo naar bereke toe kon gaan haha ze woont maar 15 minuten hiervandaan