Iemand het gezien? Ik heb na aanleiding van DWDD gister aflevering drie zitten kijken en goede docu-serie zeg! Heel goed gepresenteerd en ook niet veroordelend. onze man in teheran - buitenland - VPRO
Ja!! Ik ben fan en ik vind de presentator Thomas Erdbrink zo'n leuke, sympathieke en ook knappe man. hij brengt het ook heel humoristisch. Ik vind het een geweldige reportage .. Mooi om eens echt een kijkje te nemen in Iran door zijn ogen. Ik kijk uit naar de aflevering volgende week over de vergiffenis van de vrouw die met zoutzuur overgoten is. Ik herken het bij mijn cursisten uit Iran, maar nu vooral uit Syrie. Ze geven Amerika overal de schuld van. De Iraniërs wijten zelfs de lege rivier in Ishafan aan de VS. Ik vond het een grappige opmerking toen hij vroeg of ze dachten dat Obama de rivier persoonlijk met een rietje heeft leeggedronken. Echt een pareltje! Voor iedereen een aanrader!
Nou he! Ik moest ook erg lachen om zijn opmerking dat Obama de rivier had leeg gedronken Ik ga vanavond (als het lukt) de eerste twee afleveringen kijken. Ben ik ook erg beneiuwd naar